1401/10/11
سواد مالی
خان بابایی، مریم
در این جلسه " سوادمالی" درباره موضوع " کالا و خدمات" با پسران عزیزم بحث و تبادل نظر کرده و کلیپ جذابی در این باره مشاهده کردیم.
لطفا برای جلسه بعد صفحات 85 و 86کامل شود. سپاس از همراهی شما عزیزان
1401/10/10
ریاضی دوم
غیبی، لیلا
کاربرگ مربوط به مبحث سکهها و جدول ارزش مکانی اعداد 3 رقمی، انجام شد.
از 301 تا 350 به عدد و حروف نوشته شود.
فارسی دوم
غیبی، لیلا
درسهای از همه مهربانتر و مورچه اشک ریزان روخوانی شوند.درس از همه مهربانتر رونویسی بدون نقطه شود سپس نقطهها رنگی گذاشته شوند.
1401/10/07
علوم دوم
غیبی، لیلا
فصل 6 با موضوع پیام رمز را پیدا کن(2) دوره و تکرار شد و صفحههای 62 تا 68 کتاب کار علوم انجام شدند.سوالات تستی و تشریحی از فصل 1 تا فصل 6 به جهت دوره و تمرین در کلاس انجام شدند.
لطفا فصل 1 تا 6 تمرین شود.
فارسی دوم
غیبی، لیلا
واژهسازی و بیاموز و بگو درس 8(از همه مهربان تر) تدریس شد. درس 8 روخوانی شد.
روخوانی درسهای از همه مهربانتر، ستایش، چوپان درست کار انجام شود.
نگارش دوم
غیبی، لیلا
صفحههای 55، 56 و 57 انجام شدند.
مهارت زندگی
قاضی نژاد، نیکو
در مورد صفحات 26 تا 29 کتاب مهارتهای زندگی با موضوع رفتارهای دوستانه و کار گروهی گفتگو کردیم و تمرین صفحه 27 انجام شد.
1401/10/05
فعالیت:
با سلام
پیرو صحبتهای روز گذشته سرکار خانم قاضینژاد در کارگاه دانشافزایی با موضوع تربیت جنسی، کتابهای آموزشی زیر در این زمینه، مجدد خدمتتان ارائه میگردد.
همچنین فایل تصویر جلد این کتابها نیز در بخش مهارتهای زندگی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
نام کتابها:
لمس خوب، لمس بد. بدن من مال منه. آیا تو هم رازی داری؟
ریاضی دوم
غیبی، لیلا
صفحهی 63 با موضوع حذف حالتهای نامطلوب تدریس و انجام شد.
از عدد 201 تا 300 به عدد و حروف نوشته شود.برای مقادیر 421 ریال، 335 ریال، 227 ریال، 301 ریال، 199 ریال، 666 ریال، 473 ریال، 510 ریال، 822 ریال و 717 ریال در دفتر با کمک شابلون دایره سکه رسم شود.اعداد زیر را به صورت گسترده(باز شده) بنویسید.297، 322، 478، 695، 566، 281، 422، 347، 112، 101، 270، 440
فارسی دوم
غیبی، لیلا
روخوانی درسهای از همه مهربانتر، دوستانما و کوشا و نوشا انجام شوند.دیکته از درس از همه مهربانتر نوشته شود.
نگارش دوم
غیبی، لیلا
صفحهی 54 انجام شد.
1401/10/04
فعالیت:
با سلام
یادآوری
به اطلاع شما اولیا عزیز و دانشآموزان دوستداشتنی دبستان علوی میرساند؛ مطابق با تقویم اجرایی مجموعهی علوی و با هدف ارتقای توانمندی دانشآموزان در زمینههای مختلف، همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم و شاد بین دانشآموزان، مسابقات فرهنگی - هنری دبستانهای علوی، «در مرحله اول درون شعبه و در مراحل بعدی و با انتخاب اولینهای هر شعبه، بین شعب تهران» برگزار میگردد. از علاقمندان به شرکت در این مسابقات دعوت مینماییم؛ تا با مطالعه فایل ارسالی در بخش آزمایشگاه، در مسابقه مورد نظرشان شرکت نمایند.
با تشکر
دفتر دبستان
ریاضی دوم
غیبی، لیلا
از 151 تا 200 به عدد و حروف بنویسید. برای دست ورزی درس چرتکه، لطفا فردا یک بسته پفک حلقهای، یک عدد تی تاپ و یک بسته چوب شور به کلاس بیاورید.
فارسی دوم
غیبی، لیلا
درس 8( از همه مهربان تر) تدریس شد.توسط دانش آموزان روخوانی شد و کلمات مهم درس مشخص شدند.صفحهی 52 قسمتهای (درست،نادرست) و (گوش کن و بگو) نیز انجام شدند.از کلمات مهم درس، 3 بار در دفتر مشق نوشته و جملهسازی با کلمات مهم نیز انجام شد.
درسهای از همه مهربانتر و ستایش روانخوانی شوند.
املا دوم
غیبی، لیلا
از 10 خطِ اولِ درس کوشا و نوشا دیکته گفته شد.
اولیاء گرامی لطفا دفتر املاء را ملاحظه و امضاء بفرمایید. دانشآموزانی که اشتباه املایی دارند؛ با صحیح کلمهها جمله سازی کنند. دانشآموزان فردا دفتر املاء را همراه خود به مدرسه بیاورند.
هدیههای آسمان دوم
غیبی، لیلا
درس 10 با موضوع خانوادهی مهربان دوره و تکرار شد و صفحههای 50 و 51 انجام شدند.همچنین درس 11 با موضوع نماز دورکعتی نیز تکرار شد و بنده همراه دانشآموزان در کلاس نماز خواندن را تمرین کردیم و صفحهی 57 نیز انجام شد.
لطفا نماز دورکعتی در منزل تمرین شود.
سرود
بیگ ریزی، فاطمه
تو که ماه بلند آسمونی/منم ستاره میشم دور دور دورتُ میگیرم/اگه ستاره بشی دورمُ بگیری/منم ابر میشم رو رو روتُ میگیرم/اگه ابر بشی رومُ بگیری/منم بارون میشم چیک چیک چیک چیک چیک چیک میبارم
سرود ستاره حفظ شود.
سواد مالی
خان بابایی، مریم
در این جلسه سواد مالی درباره " دستگاه خودپرداز" و " همراه بانک" صحبت کردیم.
لطفا برای جلسه بعد،صفحات 70، 76 ، 77 و 78 کامل شود.
رایانه
بابایی، ندا
جدول سازی و رنگ آمیزی سطر و ستون دلخواه، در برنامه ورد تدریس شد.
بازی استراتژیک
بیک وردی، بهار
امروز بر روی یک آهنگ 3 ضربی، ابتدا به صورت موزیک گرام (جهت دقت و توجه و تمرکز بیشتر دانش آموزان و همچنین تقویت شنیداری و دیداری آنها) و سپس حرکات 3 شمارشی با سرعت بالا (شناسایی چپ و راست و پرش برای کنترل و تقویت مهارت حرکتی) به صورت گروهی تمرین و اجرا گردید.