فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار صفحه‌های 30 و 31 انجام شدند.
تکلیف: کاربرگ ساعت، برای تمرین بیشتر، در پرتال قرار داده شده‌است. لطفا انجام دهید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: بیدپای فارسی (مهارت درک مطلب) انجام شد.
تکلیف: ارمغان شماره 7انجام شود. 2 تا دیکته از درس مدرسه‌ی خرگوش ها در دو روز نوشته شود. درس های تمیز باش و عزیز باش و مدرسه‌ی خرگوش‌ها روخوانی شوند.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 32 سوال4، صفحه‌ی 33 سوالات 2،3،و4 و صفحه‌ی 34 سوال 2 انجام شدند.

املا دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: از 5 خطِ آخرِ درس خرس کوچولو املاء گفته شد. دانش آموزان عزیزم دفتر‌ها‌ی دیکته را به منزل آورده اند لطفا بررسی بفرمایید و شنبه همراه پسرم به مدرسه بفرستید.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: سلام خدمت اولیای گرامی. صفحات چهارده، پانزده، شانزده و هفده کتاب مهارت‌های زندگی با موضوع همدلی (آسیب نرساندن به دیگران و شناسایی واکنش مناسب به دیگران) به کمک صورتک‌های هیجانات تدریس شد و دانش‌آموزان به بحث کلاسی پرداختند.
تکلیف: والدین گرامی دقت نمایند دانش‌آموز مصادیق همدلی، شناخت واکنش مناسب نسبت به دیگران و هیجانات صحیح را در زندگی روزمره رعایت کند.
فعالیت: با سلام. لطفا فردا چهارشنبه 1401/08/18 ساعت 8:00 در جلسه‌ی مهم دانش‌افزایی مربوط به درس ریاضی که به صورت مجازی در پرتال دانش‌آموز بخش جلسه‌ی مجازی - جاری، برگزار می‌شود؛ شرکت نمایید.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: مفهوم ساعت با استفاده از ساعت‌های دانش آموزان، در کلاس تمرین و رفع اشکال شد. جمع فرآیندی تدریس شد.
تکلیف: لطفا برای تمرین بیشتر ساعت، 10 تا ساعت در دفتر مشق بکشید و بنویسید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس‌های مدرسه‌ی خرگوش‌ها، تمیز باش و عزیز باش، خرس کوچولو، راه سلامتی و چغندر پربرکت روخوانی شدند.
تکلیف: درس مدرسه‌ی خرگوش ها روخوانی شود. از کتاب کار فارسی لطفا صفحه‌ی 30 و 31 انجام شوند. دیکته از داستان صفحه‌ی 30 کتاب کار فارسی به طور کامل نوشته شود. کلمات هم معنی و مخالف درس خرس کوچولو خوانده شود؛ فردا پرسیده می‌شوند.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: صفحه‌ی 32 سوالات 2و4 انجام شوند.

قرآن دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ها‌ی 21 تا 25 تدریس و روخوانی شدند. سوره ها‌ی ناس، فلق، حمد، توحید و کوثر تمرین و جمع خوانی شدند.
تکلیف: اولیاء گرامی کتاب قرآن به منزل فرستاده شد. (تا صفحه‌ی 25 به طور کامل تدریس شده‌است.) دانش آموزان عزیزی که مایل هستند می‌توانند؛ پیام قرآنی صفحه‌ی 23 را حفظ کنند و برای جلسه‌ی بعدی قرآن درکلاس بخوانند و ستاره دریافت کنند.

ورزش دوم

مدرس: قاضی طباطبایی، سید حسین
فعالیت: فعالیت‌های امروز زنگ ورزش: گرم کردن بدن، انجام فعالیت‌های کششی، تقسیم دانش‌آموزان به گروه‌های دو نفره و انجام حرکات جنبشی کار با توپ و نگهداری از آن در شرایط دریبل هندبالی، سرد کردن.

استعداد فضایی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: آزمون استعداد فضایی برگزار شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی، اتیکت نشستن به همراه شعر و حرکات آن، آموزش داده‌شد و دانش‌آموزان درست نشستن را به همراه شعر با لحن‌های مختلف تمرین کردند.
تکلیف: دانش‌آموزان طبق شعری که آموزش دیدند؛ اتیکت نشستن را رعایت کنند و اولیا در پرتال گزارش و بازخورد خود را مرقوم بفرمایند.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: مبحث ساعت، تمرین و تکرار شد. صفحه‌ها‌ی 27، 29، 32 کتاب با موضوع ساعت انجام شدند. کتاب کار ریاضی صفحه‌ی 55 سوال 1، صفحه‌ی 57 سوال 5 و صفحه‌ی 56 سوال 1 انجام شدند.
تکلیف: در دفتر مشق 10 تا ساعت رسم کنید و به دلخواه زمان بدهید و بنویسید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس مدرسه‌ی خرگوش‌ها روخوانی شد. بخوان و بیندیش (تمیز باش و عزیزباش) تدریس و روخوانی شد. ارزشیابی فارسی برگزار شد.
تکلیف: با کلمات مهم درس مدرسه‌ی خرگوش ها جمله سازی شود. تمیز باش و عزیز باش روخوانی شود.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 31 کامل انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 32 سوال 1 رونویسی انجام شود.

هوش و ریاضی

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌ی 14 سوال 2 و صفحه‌ی 15 سوال 1 انجام شدند.
فعالیت: «اطلاعیه ثبت‌نام مسابقات بین‌المللی کانگورو» عزیزانی که تمایل به ثبت‌نام در این مسابقه را دارند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به سایت www.mathkangaroo مراجعه نمایند. پوستر مربوط به این مسابقه، به عنوان کاربرگ در بخش ریاضی قرار داده شده‌است.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه ها‌ی 44 و 45 (بجز سوال 8) انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس مدرسه‌ی خرگوش ها تدریس شد و پسران عزیزم نقاب‌ها‌ی زیبایشان را روی صورتشان گذاشتند و هویج‌ها را میل کردند. نگاه کن و بگو و درست، نادرست نیز انجام شدند. کتاب کار فارسی درس مدرسه‌ی خرگوش ها صفحه‌ها‌ی 32 و 33 بطور کامل و صفحه‌ی 35 سوالات 1و 2 انجام شدند.
تکلیف: کلمات مهم درس مدرسه‌ی خرگوش ها را 3 بار بنویسید. درس مدرسه‌ی خرگوش‌ها را روخوانی کنید.

املا دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: دیکته از 5 خط سوم درس خرس کوچولو گفته شد.
تکلیف: اولیاءگرامی لطفا دفترها‌ی املا را بررسی و امضا بفرمایید و فردا همراه پسرم به مدرسه بفرستید.عزیزانی که اشتباه املایی دارند؛ صحیح اشتباهاتشان را نوشته و جمله‌سازی کنند.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس 5 با موضوع نحوه‌ی وضو گرفتن تدریس شد. همچنین نحوه‌ی صحیح وضو گرفتن را به صورت عملی در کلاس آموزش داده و دانش‌آموزان نیز انجام دادند. صفحه‌ی 31 انجام شد.
تکلیف: وضو در منزل تمرین شود و صفحه‌ی 29 کتاب هدیه‌های آسمانی انجام و فردا کتاب به مدرسه فرستاده شود.

هنر دوم

مدرس: علی خانی، پریسا
فعالیت: کاردستی کفشدوزک انجام شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و ادب و احترام خدمت اولیای گرامی، در این جلسه درباره " بانک" به صورت اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. پسران عزیزم درباره تجاربی که درباره بانک و مراحل رفتن به بانک داشتند؛ گفتگو کرده و در کلاس درباره بانک نقاشی کشیدند.
تکلیف: فعالیت کتاب، در پرتال بارگذاری شد. لطفا توجه داشته باشید که در یک دفتر نقاشی ساده، که برای "سواد مالی" اختصاص داده شده است، انجام شود.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: انواع حاشیه صفحه در برنامه ورد تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز کمی نرمش با شمارش 4 تایی، همراه آهنگ، برای گرم کردن و هیجان بیشتر در اول کلاس انجام دادیم و بعد دو بازی با چوبک و کاپ گیم و بادی پرکاشن (هر سه مورد)، با دو آهنگ مختلف بازی و اجرا کردیم.
فعالیت: یادآوری جلسه دانش‌افزایی دبستان. جهت دریافت اطلاعات بیشتر لطفا به پرتال دانش‌آموز در روز چهارشنبه مورخ 11 آبان ماه، مراجعه نمایید. با تشکر

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: مبحث دقیقه و ساعت به طور کامل تدریس و به کمک هر کدام از دانش‌آموزان به طور مجزا تمرین شد. صفحه‌های 39 و 40 و 42 کتاب کار انجام شدند.
تکلیف: لطفا کتاب کار ریاضی صفحات 42و 43 را انجام دهید. ساعت و دقیقه را تمرین کنید.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: فصل 3 کتاب درسی با موضوع گردش زمین به دور خودش و خورشید و نحوه‌ی تابش نور خورشید تدریس و صفحات 23 و 24 و سوالات کتاب انجام شدند.سنجش علوم برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحه ها‌ی 28 و 29 انجام شدند.
تکلیف: لطفا صفحه‌ها‌ی 22 و 23 کتاب کار را انجام دهید. دیکته از داستان صفحه‌ی 22 کتاب کار فارسی بنویسید. درس های ستایش و خرس کوچولو را روخوانی کنید. اولیاء گرامی فردا درس مدرسه‌ی خرگوش‌ها را تدریس خواهم‌کرد. دانش آموزان عزیز حتما ماسک صورت خرگوش همراه خود بیاورند. نمونه‌ی ماسک خرگوش به عناوان کاربرگ در اختیارتان قرار داده‌شده‌است.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: