فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: مریخ 2

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: صفحه‌های 48 و 49 کتاب درسی انجام شدند.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه‌ی 70 سوال 4 انجام شود.برگه‌ای که در پرتال قرار دادم مربوط به تقارن است لطفا در دفتر رسم و انجام شود.دو جمع فرآیندی و دو تفریق فرآیندی در دفتر نوشته و انجام دهید.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: روخوانی درس‌های چوپان درست کار تا دوستان ما انجام شد. از کتاب کار نیز روخوانی کردیم و نکات دستوری درس دوره شد.
تکلیف: صفحه‌ها‌ی 58 و 59 کتاب کار فارسی انجام شوند. از 7 خط دوم درس مورچه اشک‌ریزان، ابتدا دیکته‌ی بدون نقطه گفته شود. سپس دانش آموزان نقطه‌ها را با رنگ قرمز بنویسند. روخوانی درس مورچه اشک‌ریزان انجام شود.

قرآن دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: سوره‌ها‌ی ناس، توحید، حمد، کوثر و فلق جمع خوانی شدند. صفحه‌ها‌ی 39، 40 و 41 روخوانی و تدریس شدند. سوره‌ی نصر نیز تدریس شد.
تکلیف: اذان و سوره‌ی نصر تمرین و حفظ شوند.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه‌ها‌ی 68‌، 69 و 70 انجام شدند.
تکلیف: سوال 1، صفحه‌ی 69 انجام شود. کاربرگی مربوط به الگویابی عددی برای‌تان ارسال شده‌است؛ در دفتر مشق نوشته و انجام شود.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درسنامه درس 5 از کتاب کار علوم و سوالات صفحه‌های 52، 53، 54 و 55 انجام شدند.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: درس‌ها‌ی ستایش، کتابخانه‌ی کلاس ما و چغندر پر برکت، روخوانی شدند. درس مورچه اشک ریزان، چرا اشک ریزان تدریس و روخوانی شد.
تکلیف: از 7 خط اول درس مورچه اشک ریزان املا نوشته شود. روخوانی درس مورچه اشک ریزان انجام شود.

رایانه

مدرس: بابایی، ندا
فعالیت: کلاس به صورت آنلاین برگزار شد. مرور دروس انجام و گزینه‌های جدید در برنامه ورد، در قالب نوشتن نامه تدریس شد.

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: تمرین ریاضی در دفتر مشق نوشته و انجام شد.
تکلیف: صفحه‌ی 78 انجام شود.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: کاربرگ تکرار و تمرین فصل‌های 3، 4 و 5 انجام شدند.
تکلیف: صفحه‌ی 48 کتاب کار علوم انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: روخوانی درس‌های کوشا و نوشا تا دوستان ما انجام شد. درست، نادرست و گوش کن و بگوی درس دوستان ما نیز انجام شدند.
تکلیف: از کتاب کار فارسی، صفحه‌ی 58 انجام شود. داستان صفحه‌ی 54 روخوانی و دیکته از صفحه‌ی 57 نوشته شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: در این جلسه سوادمالی به صورت اجمالی درباره دستگاه خودپرداز با پسران عزیزم به بحث و تبادل نظر پرداختیم.
تکلیف: لطفا صفحه 70 کتاب برای جلسه بعد کامل شود.
فعالیت: با سلام بدین وسیله از شما دعوت می‌گردد تا در جلسه هم‌افزایی اولیا و مربیان آذر ماه دبستان، که در روز یکشنبه مورخ 20 آذر 1401 از ساعت 14:15 تا 15 برگزار می‌گردد؛ شرکت نمایید. لطفا برای حضور به موقع برنامه‌ریزی نمایید. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: دانش‌آموزان تمریناتی در دفتر مشق، از فصل 3 نوشته و انجام دادند.
تکلیف: 3 تا جمع فرآیندی و 3 تا تفریق فرآیندی با رسم شکل بنویسید. 10 تا عدد نوشته و تقریب آن ها را نیز بنویسید.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: فصل 5 تکرار و تمرین شد و مباحث، دوره و تدریس شدند. پرسش از فصل 5 به صورت کاربرگ از دانش‌آموزان پرسیده شد.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: روخوانی درس‌های چوپان درست‌کار تا دوستان ما، انجام شد. واژه سازی و بیاموز و بگو و درس دوستان ما تدریس شد.
تکلیف: برای اسم‌ها‌ی اشاره‌ی (این_همین و آن_ همان) هرکدام دو جمله بنویسید. روخوانی درس دوستان ما و یک داستان خارج از کتاب به دلخواه انجام شود.
فعالیت: با سلام به اطلاع می‌رساند؛ ناهار روز شنبه 19 آذر 1401 به لوبیاپلو و ناهار روز یک‌شنبه 20 آذر 1401 به قرمه‌سبزی تغییر کرده‌است. با تشکر دفتر دبستان

ریاضی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: دست ورزی تانگرام یا همان کلاژ با گواش در کلاس انجام شد.
تکلیف: شکل های دایره، مربع، مستطیل، مثلث، 5 ضلعی و 6 ضلعی را رسم کنید یکبار تقارن دو قسمتی رسم شود و یکبار هم تقارن 4 قسمتی رسم شود.

علوم دوم

مدرس: غیبی، لیلا
تکلیف: فصل 5 از صفحه‌ی 39 تا 44 بطور کامل تدریس شد.

فارسی دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: آزمون پرلز (سنجش سواد خواندن) درس های فارسی و متن اطلاعاتی برگزار شد.
تکلیف: از درس‌ها‌ی دوستان‌ما، کوشا‌و نوشا و کتابخانه‌ی کلاس‌ما روخوانی شود. با کلمات مهم درس دوستان ما جمله سازی شود.

نگارش دوم

مدرس: غیبی، لیلا
فعالیت: دانش آموزانی که رونویسی را تکمیل نکرده بودند کامل نوشته و انجام دادند.

مهارت زندگی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: به دلیل شرکت دانش‌آموزان در آزمون پرلز، کلاس مهارت‌های زندگی تشکیل نشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: