فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 2

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مبحث صفات تفضیلی یا Comparative adjectives (صفحه 45 کتاب ODI 4) و همچنین ده صفت برای توصیف ویژگی های شخصیتی افراد (صفحه 46 کتاب ODI4)، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات 5 و 6 صفحه 45 کتاب ODI، در منزل انجام شود. علاوه بر آن، به همراه پنج صفتِ صفحه 46 کتاب ODI4، ویژگی های شخصیتی یک فرد از اعضای خانواده، یکی از دوستان و یا حتی خود دانش‌آموز، توصیف شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی خوانده شد. صفحه 28، مباحث سایه و منابع نور مرور و همچنین فعالیت های گروهی مربوط به مباحث تدریس شده، در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا روز چهارشنبه، کتاب ریاضی حتما همراه زبان آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغاتی برای توصیف رنگ و مدل موی انسان ها (صفحه 44 کتاب ODI4)، به دانش‌آموزان آموزش داده شد. علاوه بر آن، تدریس مکالمه صفحه 44 کتاب ODI4، انجام شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، مکالمه صفحه 44 کتاب ODI4 حفظ شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صفحه 42 کتاب ODI4، متن مربوط به Summer Camp، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 43 کتاب ODI4 و همچنین صفحه 36 کتاب کار، در منزل انجام شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 29 و 30، مفهوم اشکال چهارضلعی، تدریس شد. همچنین تمرین صفحه 29، در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا برای روز دوشنبه، کتاب science حتما همراه زبان آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، تلفظ صحیحِ مثال هایی که صدا های ew و y در آن ها تکرار می شوند (صفحه 40) و همچنین متن صفحه 41 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان تدریس شد. فایل لغات مرحله دوم مسابقه Spelling Bee بارگذاری شد. در این مرحله فقط برندگان مرحله اول، مجاز به شرکت هستند و دانش آموزان با سطح مشترک در مدرسه، به رقابت با یکدیگر می پردازند. دانش آموزان فقط 10 روز برای آماده سازی خود، زمان در اختیار دارند. برندگان مرحله اول: سروش/ایلیا/فرناد/سام
تکلیف: برای جلسه آینده، پنج راهکار برای حفظ Coral reefs در دفتر زبان نوشته و سپس تصویر آن در پرتال بارگذاری شود. علاوه بر آن، کتاب کار صفحات 34 و 35 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: