فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Movers 2
فعالیت: اولیای گرامی؛ با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت کودک، کارتون را برای او پخش کنید. *به هیچ عنوان از کودک نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. *از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. *برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. *نهایتا تا 24 ساعت بعد از بارگذاری لینک، کارتون را دانلود کنید تا تاریخ انقضاء لینک به پایان نرسد. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به کودکان نازنینمان هدیه دهیم. با تشکر دپارتمان زبان

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، Grammar صفحه 57 کتاب ODI4، ساختار های should و must، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات 4 و 5 صفحه 57 کتاب ODI4 در منزل انجام و علاوه بر آن، سه مثال با should و سه مثال با must در دفتر زبان نوشته شود. اپیزودِ اولِ کارتون Lego از طریق لینک https://www.aparat.com/v/xJD4i دانلود و تماشا شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر The show must go on و Counting stars در کلاس با زبان آموزان همخوانی شد. صفحه 35 کتاب ریاضی به زبان انگلیسی، مفهومِ اعشار تدریس و بازی مربوط به آن، انجام شد.
تکلیف: روز چهارشنبه صفحه 36 تکمیل و به مدرسه آورده شود. لطفا پاراگرافِ اولِ متن بارگذاری شده از شعر Counting Stars، در منزل تمرین و حفظ شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ارزیابی دروس 1 تا 4 کتاب ODI4، انجام شد.
تکلیف: شعر The show must go on در منزل گوش داده و تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر The show must go on، در کلاس همخوانی شد.
تکلیف: طبق برنامه کلاسی، روزهای شنبه و چهارشنبه، ریاضی به زبان انگلیسی و روزهای دوشنبه، علوم به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور لغات و Grammar درس چهارم، 10 لغت در ارتباط با فعالیت های روزانه در صفحه 54 کتاب ODI4، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده، کتاب ODI4 (از صفحه 4 تا انتهای درس چهارم یعنی صفحه 53)، به طور کامل مطالعه و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، درس 4 کتاب ODI4 دوره و علاوه بر آن، پاسخ تمرینات صفحه 53 این کتاب نیز، در کلاس چک شد.
تکلیف: لطفا کتاب ODI4 (از صفحه 6 تا انتهای صفحه 53)، برای روز چهارشنبه مورخ ششم دی ماه، به طور کامل مطالعه و تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: ارزیابی کتاب Science 5 انجام شد.
تکلیف: لطفا روز چهارشنبه کتاب Math، همراه زبان آموزان باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: ارزیابی کتاب ریاضی به زبان انگلیسی، انجام شد.
تکلیف: روز دوشنبه کتاب ODI4، همراه زبان آموزان باشد. لطفا برای روز دوشنبه مورخ چهارم دی ماه، کتاب Science از صفحه 7 تا 28، به طور کامل مطالعه شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: