فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدای or و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ or در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 54 کتاب ALV Phonics 2 تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد. روخوانی و blending لغات صفحه یِ 55 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (give)، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز دوشنبه، صفحه یِ 63 دفتر ALV Phonics تکمیل شود. ویس لغات و کلمات صفحات 54 و 55 در قسمت زبان انگلیسی و ریاضی به زبان انگلیسی، بارگذاری شد. روز دوشنبه، از لغات corn, horn, give, torn, sport, platform ارزیابی Spelling (دیکته)، گرفته می شود. لطفا دفتر زبان، همراه زبان آموزان باشد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شمارش و نوشتن اعداد 1 تا 20 و مسائل جمع و تفریق، در قالب بازی های متنوع، مرور شد.
تکلیف: زبان آموزانی که دفتر ALV آن ها ناقص است، لطفا تا روز یکشنبه هفته یِ آینده تا صفحه یِ 62 را تکمیل کنند. همچنین نسبت به تکالیفی که در پرتال بارگذاری می شود، دقت کافی را داشته باشید.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: لغات و جملات تدریس شده در جلسات قبل، در قالب بازی آنلاین، مرور شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه، 8 خطِ اول صفحه یِ 62 دفتر ALV Phonics تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: روخوانی و blending لغات و جملات تدریس شده، در قالب بازی های متنوع مرور و ارزیابی Spelling (دیکته)، گرفته شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه، صفحه یِ 61 دفتر ALV Phonics تکمیل شده و همراه زبان آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان همخوانی شد. صدای ea و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ ea در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ52 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد. روخوانی و blending لغات صفحه یِ53 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (want)، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز دوشنبه، صفحه یِ 60 دفتر ALV Phonics تکمیل شود. همچنین فردا، از لغات eat, sea, meat, read ارزیابی Spelling (دیکته)، گرفته خواهد شد. ویس لغات صفحات 52 و 53 کتاب ALV Phonics در قسمت ریاضی و زبان انگلیسی، بارگذاری شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: