فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر Wake up خوانده شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 65 کتاب ALV Phonics تمرین و Tricky Word جدید که شامل his می شود، به دانش آموزان تدریس شد. بازی مربوط به کلمات تدریس شده نیز، انجام شد.
تکلیف: لطفا 8 خطِ اول دفتر ALV Phonics، برای روز شنبه تکمیل و ویس بارگذاری شده که مربوط به لغات صفحه 65 از کتاب ALV Phonics می باشد، گوش داده شود. ویس مربوط به جملاتِ صفحه 23 دفتر ALV Phonics، در قسمت ریاضی بارگذاری می شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر Wake up خوانده شد. صدایِ حرف Oo، نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای Oo در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 64 کتاب ALV Phonics، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد.
تکلیف: ویس بارگذاری شده که مربوط به صفحه 64 کتاب ALV Phonics می باشد، گوش داده شود. با نشان دادنِ هر یک از تصاویر، از زبان آموزان بخواهید اسم تصویر را بگویند و صدای ضبط شده را تا روز پنج شنبه، در پرتال بارگذاری نمایید.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر Wake up با زبان آموزان همخوانی شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 61 کتاب ALV Phonics تمرین و Tricky Word جدید که شامل has می شود، به دانش آموزان تدریس شد. بازی مربوط به کلمات تدریس شده، انجام شد.
تکلیف: لطفا صفحه 20 از دفتر ALV Phonics (برای روز چهارشنبه)، تکمیل شود. ویس مربوط به کلمات صفحه 61 از کتاب ALV Phonics، بارگذاری شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی خوانده شد. صدایِ حرف Gg، نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای Gg در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 60 کتاب ALV Phonics، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد.
تکلیف: ویس مربوط به صفحه 60 کتاب ALV Phonics، در منزل گوش داده شود. 6 خط اولِ دفتر ALV Phonics، برای روز دوشنبه، تکمیل شود. روز دوشنبه از کلمات و حروف Gg ,Dd ,Mm ,Rr, red, dad, map,ran دیکته (ارزیابی spelling) گرفته می شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 26، مفاهیم پر، خالی، تقریبا پر و تقریبا خالی (full, empty, nearly full, nearly empty) تدریس شد. به علاوه، تمرین صفحه 26 کتاب، در کلاس انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی خوانده شد. صفحه 21، شمارش اعداد 1 تا 100 به صورت 10 تایی (10,20,30,40,50,60,70,80,90,100) تدریس و تمرین این صفحه از کتاب، تکمیل شد. همچنین صفحه 22، مفهوم اجسام سبک و سنگین (heavy, light)، تدریس شد. علاوه بر آن، بازی آنلاین جهت تمرین بیشتر با زبان آموزان انجام شد. کتاب های ریاضی و علوم در کیف زبان آموزان قرار داده شد.
تکلیف: لطفا برای روز شنبه، کتاب ریاضی، کتاب ALV Phonics، دفتر ALV و دفتر زبان همراه زبان آموزان باشد. صفحه 19 دفتر ALV Phonics برای روز شنبه، تکمیل شود. همچنین کاربرگ بارگذاری شده، در دفتر زبان برای روز شنبه نوشته و انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: