فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدایِ حرف Mm، نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای Rr در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 52 کتاب ALV Phonics، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد. ارزیابی Spelling (دیکته) گرفته شد. طبق برنامه کلاسی، روزهای شنبه کلاس علوم به زبان انگلیسی، یکشنبه ،دوشنبه و سه شنبه زبان عمومی و روزهای چهارشنبه ریاضی به زبان انگلیسی برگزار می گردد.
تکلیف: ویس بارگذاری شده ی مربوط به صفحه 48، در منزل گوش داده شود. لطفا روز چهارشنبه کتاب math همراه زبان آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدایِ حرف Rr، نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس شد. شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای Rr در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 48 کتاب ALV Phonics و Tricky Word جدید که شامل a میشود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا برای روز چهارشنبه صفحه 16 دفتر ALV Phonics تکمیل و به مدرسه آورده شود. روز سه شنبه از لغات is, tit, pip, pat, sap, pit دیکته (سنجش Spelling) گفته می شود. لطفا دفتر زبان همراه خود بیاورید. ویس بارگذاری شده مربوط به صفحات 48 و 49 ALV Phonics، در منزل گوش داده شود. صفحه 48 در قسمت زبان انگلیسی، صفحه 49 در قسمت ریاضی و صفحه 16 از دفتر ALV phonics ،در قسمت علوم بارگذاری خواهد شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: به دلیل اردو، کلاس زبان برگزار نشد.
تکلیف: لطفا هر شب در منزل، 5 لغت از سرمشق های ALV Notebook، به زبان آموزان دیکته گفته شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 18، مفاهیم حواس پنجگانه و صفحه 19، مفهوم افعال حرکتی (jump, dance, walk, run, swim, ride, skate)، تدریس و بازی مربوط به مفاهیم تدریس شده، انجام شد. تمرین صفحات 17 و 19 انجام شد.
تکلیف: از زبان آموزان بخواهید مطابق ویس بارگذاری شده، جملات مربوط به حواس پنجگانه را تمرین کنند و لطفا تا روز سه شنبه، ویس دانش آموزان از این جملات، در پرتال بارگذاری شود. ویس مربوط به صفحه 19، در قسمت ریاضی بارگذاری خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدای حروف Ee و Hh با انجام بازی های آنلاین در کلاس، مرور شد. روخوانی و blending با این دو حروف، تمرین شد.
تکلیف: برای روز یکشنبه هفته آینده، 8 خط اول حرف Hh از صفحه ی 16 دفتر ALV Phonics، به طور کامل و با دقت، تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: