فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور ترکیب حروف و ساخت کلمات به صورت بازی و فعالیت گروهی انجام شد. حرف Pp و کلمات مربوط به آن مثل pig, pen, pan تدریس شد. نحوه ی نوشتن حرف Pp در کتاب صفحه 23 انجام شد.
تکلیف: کتاب های ALV Phonics در کیف زبان آموزان قرار داده شده است. کلمات صفحه 24 و12 به صورت ویس بارگذاری می‌شود. لطفا از زبان آموزان بخواهید به تصاویر صفحه 24 نگاه کنند و اسم هر تصویر را بگویند. ویس صفحه 16 و 20 نیز در قسمت علوم به زبان انگلیسی بارگذاری خواهد شد. روز دوشنبه کتاب ها به مدرسه آورده شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 10 و 11، مبحث بچه ی حیوانات (baby animals), و صفحه 12، مبحث غذای سالم (healthy food), تدریس شد. تمرینات کتاب صفحات 10، 11 و 12 انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
تکلیف: کتاب ALV Phonics در کیف زبان آموزان جهت آگاهی شما اولیای عزیز قرار داده شد. صفحات 9 ،11 و 15 در منزل تکمیل شود. ویس مربوط به تلفظ کلمات صفحات 8 و 12 بارگذاری شده است. لطفا بعد از چند بار گوش دادن از زبان آموزان بخواهید به تصاویر نگاه کنند و اسم هر تصویر را بگویند و صدای زبان آموزان را ضبط و در پرتال قرار دهید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 8، مبحث How many? تدریس شد. مرور نوشتن اعداد 1 تا 5 به صورت بازی انجام شد. تمرینات صفحات 7 و 8 در کلاس انجام شد.
تکلیف: برای هفته آینده روز سه شنبه از اعداد 1 تا 10 هر کدام یک خط در دفتر نوشته شود. کتاب ریاضی به زبان انگلیسی در کیف زبان آموزان جهت آگاهی شما اولیای عزیز قرار داده شد. لطفا مجدد روز شنبه مدرسه بازگردانده شود. لطفا ویس زیر که مربوط به تلفظ اعداد می باشد گوش داده شود و به همین صورت ویس زبان آموزان در پرتال قرار داده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور حرف Ii، نحوه ی نوشتن آن و تصاویر مربوط به این حرف به صورت بازی انجام شد. بخشی از سرمشق حرف Ii در کلاس انجام شد. ترکیب حرف های تدریس شده و صداکشی آن ها تمرین شد.
تکلیف: ادامه ی سرمشق حرف Ii در منزل برای هفته ی آینده روز یکشنبه تکمیل و صداکشی لغات sa, ta,sit ,sat , tis و tas حتما تمرین شود. (ویس تلفظ این لغات بارگذاری شده است.)

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور حرف Tt و تصاویر مربوط به آن مثل tiger, tea, tennis racket, table انجام شد. حرف Ii، تصاویر مربوطه ink, igloo, inky mouse و نحوه ی نوشتن آن تدریس شد. ترکیب کلمات و نحوه ی خواندن آن مثل at, sa, tas, sat در کلاس کار شد. کتاب ALV Phonics نیز در کلاس کار شد.
تکلیف: لطفا برگه منگنه شده در دفتر برای روز یکشنبه تکمیل و به مدرسه آورده شود. دفتر زبان روز سه شنبه نیز در کیف زبان آموزان قرار بگیرد. روخوانی کلمات ta, sa, at, tas, sat حتما در منزل تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: