فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدای حروف Ee و Hh به همراه مثال های این حروف، توسط بازی گروهی، مرور شد. روخوانی و blending با زبان آموزان، تمرین شد. ارزیابی spelling (دیکته) انجام شد.
تکلیف: لطفا هر شب، 5 لغت از سرمشق های دفتر ALV Phonics، به دانش آموزان عزیز دیکته گفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدایِ Hh، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان همخوانی شد. همچنین لغاتی که صدای Hh در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 43 کتاب ALV Phonics نیز تدریس شد. روخوانی و blending با صدای جدید، توسط بازی و فعالیت های متنوع با هدف تثبیت صدا، در کلاس انجام شد.
تکلیف: روز سه شنبه، از روی کلمات sa, ta, pa, sit, pit, sat دیکته گفته می شود. 7 خط دوم از دفتر ALV Phonics، صفحه 15، تکمیل شود. لطفا در نوشتن حروف و کلمات دقت لازم را داشته باشید. ویس بارگذاری شده مربوط به صفحه 44، حتما در منزل گوش داده شود. ویس صفحه 45، در قسمت علوم بارگذاری خواهد شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صدایِ Ee و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای Ee در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 40 کتاب ALV Phonics نیز تدریس شد. روخوانی و blending با صدای جدید، در کلاس تمرین شد. صفحه 39 کتاب ALV Phonics، در کلاس انجام شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه، 8 خط اول صفحه 15 دفتر ALV phonics تکمیل و به مدرسه آورده شود. روز سه شنبه، از کلمات sa, ta, sat, sit, pit دیکته گفته می شود. ویس بارگذاری گذاری شده مربوط به صفحه 40 کتاب گوش داده و تمرین شود. (این لغات فقط ارزش معنایی دارند.) ویس صفحه 41 در قسمت علوم بارگذاری خواهد شد. (لغات این صفحه، فقط ارزش نوشتاری و روخوانی دارند.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 15، مفهوم اعضای بدن و تعداد آن، و صفحه 17 مفهوم حواس پنجگانه، تدریس و فعالیت های مربوطه در کلاس انجام شد.
تکلیف: لطفا کاربرگ داده شده ی مربوط به اعضای بدن، بریده و در دفتر زبان چسبانده شود. ویس بارگذاری شده در منزل گوش داده و به صورت شفاهی، تمرین شود. ویس مربوط به حواس پنجگانه در قسمت ریاضی بارگذاری خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: روخوانی و blending کلمات pack, sack, pick, sick, tick, stick, stack, snack با حرف ck، در کلاس به صورت بازی تدریس و تمرین شد.
تکلیف: ویس بارگذاری شده ی صفحات 13 و 14 دفتر ALV Phonics در منزل گوش داده و همراه با تکرار کلمات صفحه 14 برای روز یکشنبه، تکمیل شود. روز یکشنبه از کلمات sa, ta, tas, sat, sit, pit در دفتر زبان دیکته (سنجش spelling) گفته می شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مفهوم اشکال هندسی دایره، مربع، مثلث و مستطیل (circle, square, triangle, rectangle) همراه با بازی تمرین شد. صفحه 11 کتاب ریاضی در کلاس انجام و در کیف زبان آموزان قرار داده شد.
تکلیف: لطفا روز شنبه مجدد کتاب ریاضی به مدرسه آورده شود. ویس بارگذاری شده گوش داده و توسط زبان آموزان، تمرین و تکرار شود. دفتر زبان نیز، همراه زبان آموزان عزیز باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: