فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی تمرین و شعر Wake up با زبان آموزان، همخوانی شد. صدایِ Jj و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ Jj در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 36 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه، 8 خطِ اولِ صفحه یِ 48 دفتر ALV Phonics خوش خط و با حوصله، تکمیل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان همخوانی شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 33 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (me)، به دانش آموزان تدریس شد. (تلفظ لغاتِ این صفحه، بارگذاری شد.) ارزیابی spelling (دیکته)، گفته شد.
تکلیف: روز سه شنبه، صفحه یِ 47 دفتر ALV Phonics تکمیل و همراه زبان آموزان باشد. فردا، دفتر دیکته به زبان آموزان تحویل داده خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان تمرین شد. صدایِ o_e و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدای o_e در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 32 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان انجام و صدای ow در قالب بازی های متنوع، مرور شد.
تکلیف: روز دوشنبه، از لغات no, follow, pillow, slow, grow, she ارزیابی spelling (دیکته)، گرفته خواهد شد. (تلفظ این لغات، بارگذاری شد.) صفحه یِ 46 دفتر ALV Phonics تکمیل و لطفا هر شب یک دیکته در دفتر زبان نوشته شود. روز دوشنبه، این دیکته همراه زبان آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، با زبان آموزان همخوانی شد. روخوانی و blending لغات کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید که شامل no می شود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: 8 خط اول صفحه ی 46 دفتر ALV، برای روز یکشنبه تکمیل و همراه زبان آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی، تمرین شد. صدایِ ow و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. شعر صدای جدید نیز، با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای ow در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 30 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان انجام و ارزیابی spelling (دیکته)، گرفته شد.
تکلیف: دفتر ALV Phonics تا صفحه یِ 45 (در صورت تکمیل نبودن) تکمیل و همراه زبان آموزان باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: