فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: لغات و جملات تدریس شده در قالب بازی مرور و ارزیابی Spelling (دیکته)، گرفته شد.
تکلیف: برای روز شنبه، صفحات 54 و 55 دفتر ALV Phonics تکمیل شود. همچنین روخوانی جملات صفحه یِ 55 ALV Notebook در قالب ویس تا روز شنبه، در پرتال بارگذاری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر Wake up با زبان آموزان، همخوانی شد. صدایِ igh و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ igh در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 44 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 45 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (into)، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز سه شنبه، صفحه یِ 53 دفتر ALV Phonics تکمیل و همراه زبان آموزان باشد. روز سه شنبه، از لغات مربوط به صدای igh ارزیابی spelling (دیکته)، گرفته خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی تمرین و شعر Wake up با زبان آموزان، همخوانی شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 52 کتاب ALV Phonics 2 به صورتِ بازی تمرین و Tricky Word جدید (do)، به دانش آموزان تدریس شد. (تلفظ لغاتِ این صفحه، بارگذاری شد.) ارزیابی spelling (دیکته)، گرفته شد.
تکلیف: لطفا روز یکشنبه، صفحه یِ 52 دفتر ALV Phonics تکمیل و روخوانی جملاتِ Do not run./I do not like pie./I am fine. در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی تمرین و شعر Wake up با زبان آموزان، همخوانی شد. روخوانی و blending لغات، در قالب بازی، مرور شد. صدایِ i-e و نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. لغاتی که صدایِ i-e در آن ها تکرار می شود، از صفحه یِ 42 کتاب ALV Phonics 2، تمرین و تکرار شد. فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد.
تکلیف: لطفا روز یکشنبه، صفحه یِ 51 دفتر ALV Phonics تکمیل و به همراه دفتر زبان، در کیفِ زبان آموزان باشد. همچنین از لغات pie, to, so, just ارزیابی spelling (دیکته)، گرفته خواهد شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: