فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس در کلاس خوانده شد. صفحه ی 25 و 26 کتاب Science، مبحث مراحل رشد گیاه تدریس و فعالیت مربوط به این صفحات، انجام شد. بخش 2 و 3 این کتاب، به صورت بازی گروهی، مرور شد.
تکلیف: اپیزودِ چهارم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/PBJAZ

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: شعر Wake up با زبان آموزان همخوانی و لغاتی که صدای حرف Ff در آن ها تکرار می شود، به صورت بازی مرور شد. روخوانی و blending تمرین شد.
تکلیف: صفحه ی 28 دفتر ALV Phonics، برای روز شنبه تکمیل و به مدرسه آورده شود. اپیزودِ سوم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/Ps3Q5

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس در کلاس خوانده شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی 77 کتاب ALV Phonics و Tricky Word جدید که شامل کلمه ی are می شود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه، لطفا کتاب ریاضی به زبان انگلیسی، همراه زبان آموزان باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره ناس به زبان انگلیسی خوانده شد. صدایِ حرف Ff، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس و شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان، همخوانی شد. لغاتی که صدای Ff در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 76 کتاب ALV Phonics تمرین و فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد. مرور لغات مربوط به صدای Uu و ارزیابی spelling (دیکته)، انجام شد.
تکلیف: برای روز چهارشنبه، صفحه ی 26 از دفتر ALV Phonics، تکمیل شود. اپیزود دومِ کارتون Super Why از طریق لینک https://www.aparat.com/v/KtLxU دانلود و تماشا شود. (لینک باید کپی و داخل مرورگر، الصاق شود.) ویس بارگذاری شده ی مربوط به صفحه ی 76 کتاب ALV Phonics، گوش داده شود. دفتر دیکته ی زبان آموزان جهت تصحیح، گرفته شد. ویس مربوط به سوره کوثر، در قسمت ریاضی، بارگذاری شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: سوره کوثر به زبان انگلیسی خوانده شد. صدایِ حرف Uu، نحوه ی نوشتن آن به همراه action، تدریس و شعر صدای جدید نیز با دانش آموزان همخوانی شد. لغاتی که صدای Uu در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 72 کتاب ALV Phonics، تمرین و فعالیت گروهی مربوط به صدای تدریس شده، با هدف تثبیت این صدا در ذهن دانش آموزان، انجام شد. روخوانی و blending لغات صفحه ی73 کتاب ALV Phonics و Tricky Word جدید که شامل I می شود، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا برای روز سه شنبه، 6 خطِ اول صفحه ی 26 دفتر ALV Phonics نوشته شود. روز دوشنبه از لغات leg, log, hill, clock, one ارزیابی spelling (دیکته) گرفته خواهد شد. لطفا دفتر زبان، همراه زبان آموزان باشد. ویس بارگذاری شده ی مربوط به صفحات 72 و 73، در قسمت زبان انگلیسی و ریاضی به زبان انگلیسی بارگذاری شد. همچنین pdf مربوط به سوره کوثر نیز، آپلود شد. لطفا از زبان آموزان بخواهید تا روز شنبه هفته ی آینده، سوره را خوانده و ویسِ آن در پرتال بارگذاری شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: