فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: حروفِ جلساتِ قبل، به صورت فعالیت گروهی مرور و ارزیابی spelling انجام شد. صدا و نامِ حرف Cc و لغاتی که صدای Cc در آن ها تکرار می شوند، تدریس شد. شعر مربوط به این صدا در کلاس همخوانی شد. دفتر های زبان چک و بخش اول کاربرگ Nn چسبانده شد.
تکلیف: لطفا برای روز چهارشنبه بخش اولِ این کاربرگ انجام و به مدرسه آورده شود. هنگام نوشتن از زبان آموزان بخواهید صداها را تکرار کنند و بنویسند. ویس بارگذاری شده مربوط به صفحه 32 کتاب ALV Phonics می باشد. لطفا در منزل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور لغاتی که صدایِ Nn در آن ها تکرار می شود، انجام شد. blending و روخوانی لغات تمرین شد. مرور لغات تدریس شده به صورت بازی گروهی انجام شد.
تکلیف: لطفا ویس بارگذاری شده که مربوط به صفحه 28 می باشد، در منزل گوش داده و تمرین شود. ویس صفحه 29 در قسمت علوم بارگذاری شد. روز دوشنبه از حروف Ss, Aa, Tt, Nn, Ii, Pp دیکته گفته می شود. لطفا کتاب های ALV Phonics و دفتر زبان، روز دوشنبه در کیف دانش آموزان باشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: صفحه 12، مفهوم غذا های سالم و ناسالم (healthy and unhealthy food) با انجام دادن بازی، مرور شد. تمرین جمله ی Apple is healthy. و Pizza is unhealthy. با لغات egg, fish, tomato, milk, chips, sandwich تدریس شد.
تکلیف: بخش دوم کاربرگ حرف Pp در دفتر چسبانده شد. لطفا برای روز دوشنبه حتما تکمیل شود. روز دوشنبه از حروف Ss, Aa, Tt, Nn, Pp دیکته گفته می شود. لطفا در منزل اسم و صدای این حروف تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: مرور اعداد انجام شد. صفحه 9 و 10، مبحث کوتاه و بلند tall and short ، تدریس شد. ویدئوی مربوط به بلند و کوتاه در کلاس تماشا شد. فعالیت گروهی مربوط به مبحث تدریس شده انجام شد.
تکلیف: کتاب های ریاضی در کیف زبان آموزان قرار داده شده است. لطفا روز شنبه مجدد به مدرسه برگردانده شود. سرمشق مربوط به حرف Pp در دفتر زبان آموزان چسبانده شد. لطفا برای روز یکشنبه نوشته شود و به مدرسه آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: کریمی، فاطمه
فعالیت: حرف Nn و لغات مربوط به آن مثل net, numbers, nose و... تدریس شد. نحوه ی نوشتن حرف جدید در کلاس کار شد. صفحه 27 کتاب ALV Phonics انجام شد.
تکلیف: کتاب ALV Phonics در کیف زبان آموزان قرار داده شد. لطفا ویس بارگذاری شده مربوط به صفحه 28 کتاب در منزل تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: