فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغاتی در ارتباط با فعالیت هایی که بعد از مدرسه انجام می شوند (صفحه 48 کتاب ODI2)، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، دانش‌آموزان با استفاده از چند جمله، فعالیت هایی که بعد از مدرسه انجام می دهند را بنویسند. علاوه بر آن، کتاب کار ODI2، تا پایان صفحه 46 انجام شود. شعر Super Trouper به همراه متن آن، در پرتال بارگذاری شده است. لطفا چهار خطِ اول در منزل گوش داده و حفظ شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، پنج فعل با موضوعِ کمک کردن به والدین در منزل در صفحه 47 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ تلفظِ صحیح لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، لغات صفحه 46 کتاب ODI2 خوانده و ویسِ آن، در پرتال بارگذاری شود. علاوه بر آن، تمرین 17 صفحه 46 کتاب ODI2 انجام و تصویر آن نیز، در پرتال بارگذاری شود. سرودِ همگانی The show must go on، از طریق لینک https://www.aparat.com/v/auzix گوش داده و حتما تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، زمانِ استفاده از کلمه ی then (به معنای سپس) در جملات انگلیسی (صفحه 45 کتاب ODI2)، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرین 13 صفحه 45 کتاب ODI2 و همچنین تمرینات صفحات 42 و 43 کتاب کار، در منزل انجام شوند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مبحث مواد مغذی مورد نیاز گیاهان (صفحه 22 کتاب علوم 3) مانند: آب، هوا، خاک و نور، به دانش‌آموزان تدریس شد. روز دوشنبه، مورخ 27 آذر ماه، مرحله ی دوم مسابقه ی Spelling Bee برگزار خواهد شد. لطفا برندگان مرحله ی اول، با آمادگی لازم حضور پیدا کنند.
تکلیف: برای جلسه آینده، جملات صفحه 22 کتاب علوم 3 با صدای بلند و رسا خوانده و سپس ویس‌ِ آن در پرتال بارگذاری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، بخش دوم Grammar صفحه 43 کتاب ODI2، مبحث قیود تکرار always/sometimes/never/everyday و هم چنین Reading صفحه 44 کتاب ODI2 به همراه تمرینات آن، تدریس شد. (ویس لغات 11 تا 20 مرحله دوم مسابقه Spelling Bee، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات 9 و 10 صفحه 43 کتاب ODI2 و همچنین صفحه 41 کتاب کار، انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، نقش هر بخش از یک گیاه (صفحات 20 و 21 کتاب علوم 3)، به دانش‌آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، با نقاشی یک گیاه، بخش های مختلف آن را کشیده و سپس نقش هر بخش نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: