فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور خواندن و نوشتن عملیات ضرب و تقسیم؛ نوشتن پاسخ عملیات ضرب و تقسیم از طریق برج های کوچک در صفحه 37 کتاب ریاضی 3، به دانش‌آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، مسائل صفحه 36 کتاب ریاضی به زبان انگلیسی، به همراه پاسخ در دفتر زبان نوشته شود. اپیزود بیست و دوم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/eoEXn لطفا آهنگ Super Trouper همراه با موزیک، در منزل گوش داده و همخوانی شود. برای روز سه شنبه، مورخ 1 اسفند ماه، تمامِ مباحث دروس 5 و 6 کتاب ODI2 به طور کامل مطالعه و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور مطالب درس 6 و انجامِ تمرینات مهم کتاب کار؛ 9 لغتِ جدید در ارتباط با ورزش در صفحه 70 کتاب ODI2 به دانش‌آموزان تدریس شد. شعر Super Trouper جهت اجرا در جشن بزرگ زبان، تمرین شد.
تکلیف: برای جلسه بعد، یک جمله با هر کدام از لغات جدیدِ صفحه 70 کتاب ODI2، در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن، برای روز سه شنبه، مورخ 1 اسفند ماه، تمامِ مباحث دروس 5 و 6 کتاب ODI2 به طور کامل مطالعه و تمرین شود.
فعالیت: سلام و احترام به اطلاع اولیا گرامی می‌رسانم که تمامی زبان آموزان عزیز، به مناسبت جشنِ بزرگ زبان که در تاریخ 9 اسفند برگزار می‌گردد، می‌بایست پیراهنِ آستین بلند سفید به همراه پاپیون مشکی، شلوار مشکی و کفش یا کتانی مشکی بپوشند. لذا آمادگی لازم جهت شرکت در جشن را داشته و از پوشیدنِ تیشرت، هودی، فرمِ مدرسه یا لباس هایی غیر از موارد ذکر شده در روزِ جشن، پرهیز نمایید. از همکاری همیشگی شما سپاسگزاریم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، اجرایِ شعر Super Trouper تمرین شد.
تکلیف: اپیزود بیست و یکمِ کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/sJF8Y لطفا برای روز سه شنبه مورخ 1 اسفند، کل دروس 5 و 6 کتاب ODI2، مطالعه و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مطالب درس 6 به همراه فعالیت ها و بازی های متنوع تمرین و مرور شد. علاوه بر آن، تمرینات صفحه 69 کتاب ODI2، در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات صفحات 67 و 66 کتاب کار ODI2، در منزل انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، اجرایِ شعر Super Trouper با زبان آموزان تمرین شد.
تکلیف: اپیزود بیستم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/NBAil

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، شیوه های متعدد برگزاری جشن تولد در کشور های مختلف جهان در صفحه 68 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، یک پاراگراف درباره شیوه برگزاری تولد خود دانش‌آموز، در دفتر زبان نوشته شود. (ذکر تاریخ تولد، فعالیت های قابل انجام در جشن تولد و مکان برگزاری آن، الزامی است.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: