فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی دبستان های علوی به اطلاع می‌رساند آزمون شبیه‌ساز زبان انگلیسی دانشگاه کمبریج به شرح زیر برگزار خواهد شد: زمان برگزاری: جمعه 31 فروردین 1403 (19 آپریل) محل برگزاری: دبستان پسرانه‌ی علوی شعبه‌ی منیریه آدرس محل برگزاری: خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان منیریه، خیابان اسدی منش، پلاک 60 ساعت برگزاری آزمون: 9:00 الی 10:15 فقط دانش آموزان ثبت نام شده از سطح ODI2 لطفا نکات زیر را به دقت مطالعه فرمایید: تمامی دانش آموزان، با لباس فرم در مدرسه حاضر شوند و همچنین مداد، پاک کن، مدادرنگی و تراش همراه خود داشته باشند. در صورت نیاز، آب و شکلات همراه دانش آموز باشد. تاکید می‌گردد درب حوزه برگزاری راس ساعتِ شروع آزمون، بسته خواهد شد، خواهشمندیم مسافت و زمان رسیدن خود را در نظر گرفته و دانش آموزان قبل از شروع آزمون وارد محل برگزاری شده باشند. با آرزوی موفقیت برای فرزندان عزیزمان. دپارتمان زبان‌های خارجی مجموعه مدارس علوی

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلساتِ امروز، Reading صفحه 84 کتاب ODI2، تدریس شد. علاوه بر آن، مقایسه‌ی فعالیت های گذشته و حال به همراه افعال could و can نیز از صفحه 85 کتابِ ODI2، به دانش‌آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، با استفاده از لغاتِ can/could/can't/couldn't یک پاراگراف درباره فعالیت هایی مختلف که دانش‌آموز قادر به انجام آن ها بوده یا نبوده است، در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن، صفحاتِ 82 و 83 کتاب کار، در منزل انجام شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مفاهیم (push) هل دادن و (pull) کشیدن در صفحه 47 کتابِ Science3، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، 3 مثال برای هر یک از مفاهیمِ push وpull به همراه نقاشی، در دفتر زبان کشیده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ساختار سوالیِ could از صفحه 83 کتابِ ODI2، همراه با بازی و فعالیت های متنوع، تمرین و مرور شد. علاوه بر آن، تمرین 9 صفحه 83 این کتاب نیز، در کلاس انجام شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، سنجش Spelling (املا)، برگزار خواهد شد. لطفا لغاتِ صفحه 82 کتاب ODI2 در منزل، مطالعه و تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، طبقه بندی اشیاء بر حسب منعطف بودن و یا نبودن، از صفحه 43 کتابِ Science 3، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای روز شنبه، یک مثال از اشیاء کوچک برای ویژگی هایِ ذکر شده در صفحه 41 کتاب‌ِ Science 3 مانند:waterproof/rigid/smooth/rough /flexible/absorbent بر روی مقوا چسبانده و به کلاس آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلساتِ امروز، لغاتِ تمرین 6 صفحه 82 کتابِ ODI2 و همچنین سوال سازی با could از صفحه 83، تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، 4 سوال با ساختار could همراه با پاسخ، در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن، تمرینات صفحات 80 و 79 کتاب کار ODI2 انجام شود. برای جلسه آینده، علاوه بر کتاب Math، کتاب Science نیز همراه دانش‌آموزان باشد. نمونه سوالاتی جهت تمرینِ Speaking و آمادگی برای آزمون شبیه ساز کمبریج، بارگذاری شد. زبان آموزان عزیزی که در این آزمون ثبت نام کرده اند، می‌توانند این فایل را تمرین کرده و سوالات خود را از معلم و یا سوپروایزر، بپرسند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مقایسه جنس اشیاء از نظر زبر (rough) و یا نرم بودن (smooth) در صفحه 42 کتاب Science 3، به دانش‌آموزان تدریس شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: