فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، واحدهای اندازه گیری مایعات (لیتر و میلی لیتر) مرور شد.
تکلیف: آهنگ Super Trouper در منزل گوش داده و اپیزودِ چهارم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/PBJAZ

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغاتی در ارتباط با طبیعت در صفحه 52 کتاب ODI2، به دانش‌آموران تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، پنج لغت از تمرین 6 صفحه 52 کتاب ODI2 انتخاب و در دفتر زبان با هر کدام، یک جمله نوشته شود. اپیزودِ سوم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/Ps3Q5

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، بخش دوم Grammar صفحه 51 کتاب ODI2 (پرسش و پاسخ با There is و There are)، به دانش آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، 4 سوال با Is there یا Are there به همراه پاسخ، در دفتر زبان نوشته شود. سه پاراگرافِ اولِ آهنگ Super Trouper در منزل تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مبحث کسر و نوشتن اعداد به شکل کسری، در صفحه 26 کتاب ریاضی 3، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرینات 1 و 2 صفحه 26 کتاب ریاضی3، با دقت در منزل انجام شود. اپیزود دومِ کارتون Super Why از طریق لینک https://www.aparat.com/v/KtLxU دانلود و تماشا شود. (لینک باید کپی و داخل مرورگر، الصاق شود.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، لغات مربوط به طبیعت در صفحه 50 کتاب ODI2 و هم چنین ساختار There is و There are در صفحه 51 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، سه مثال با There is و سه مثال با There are در دفتر زبان نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: