فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صفحات 19 و 20 کتاب ریاضی 3، مبحث ساعت و تفاوت ساعت های آنالوگ و دیجیتال به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن، لغات فایل Spelling Bee، از شماره 16 تا 20، در کلاس تمرین و تکرار شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، پنج عدد از ساعت های صفحه 20 کتاب ریاضی 3 در دفتر زبان کشیده و به حروف زمان دقیقشان نوشته شوند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، تفاوت حیوانات از نظر محل زندگی و اعضای بدن (صفحه 12 کتاب علوم 3) به دانش‌آموزان تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صحبت و نوشتن درباره لباس های خود (صفحه 25 کتاب ODI2) به دانش‌آموزان تدریس شد. علاوه بر آن لغات فایل Spelling Bee از شماره 11 الی 15 در کلاس تمرین گردید. (ویس لغات در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار صفحه 23 انجام شود. علاوه بر آن، یک نقاشی از خود و یا یکی از اعصای خود کشیده و سپس به همراه دو جمله، لباس هایی که پوشیده اند، توصیف شود. به کمک ویس بارگذاری شده در پرتال، تلفظ صحیح و همچنین spell کردن لغات شماره 11 الی 15 مسابقه ی Spelling Bee، در منزل تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن تمرین لغات شماره 6 الی 10 فایل Spelling Bee، بخش دوم گرامر صفحه 23 کتاب ODI2 به دانش‌آموزان تدریس و علاوه بر آن، متن صفحه 24 نیز به دانش‌آموزان آموزش داده شد. (ویس لغات مسابقه Spelling Bee در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، کتاب کار صفحات 23 و 22 در منزل انجام و از روی متن صفحه 24 کتاب یک بار در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، لغات جدیدی در ارتباط با لباس‌ها (صفحه 22 کتاب ODI2) و هم چنین گرامر صفحه 23 کتابODI2 (پرسش و پاسخ به همراه ساختار would like) به دانش‌آموزان آموزش داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، یک خط از لغات صفحه 22 کتاب ODI2 در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن، کتاب کار ODI2 صفحات 20 و 21 در منزل حل شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مباحث طبقه بندی کردن (sorting) و تفاوت های فردی (individual differences) تکرار و مرور گردید. لیست لغات مرحله‌ی اول مسابقه ی Spelling Bee بارگذاری شد. زبان آموزان عزیز از امروز تا 23 آبان ماه، برای تمرین spell کردنِ صحیح این لغات فرصت دارند و سپس تاریخ برگزاری این مسابقه، به صورت درون کلاسی، خدمت شما اولیا گرامی اعلام خواهد شد. لطفا برای جلسه ی آینده، 5 لغتِ اول این فایل، حتما در منزل تمرین شود. (تلفظ این 5 لغت بارگذاری شد.)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: