فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز تمرینات صفحات 6_7_8_9 کتاب ODI2 در کلاس حل شدند.
تکلیف: برای جلسه آینده یک بار از روی مکالمه صفحه 8 کتاب ODI2 در دفتر زبان نوشته شود. علاوه بر آن کتاب کار کتاب ODI2 صفحات 6_7 نوشته شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز به بررسی یکی از نیاز های موجودات زنده (هوا یا air) پرداختیم. هم چنین کتاب های ODI2_math_science تحویل دانش آموزان داده شد. لطفا اسم دانش آموزان به انگلیسی روی کتاب ها نوشته و کتاب ها جلد یا سیمی شوند. تمامی کتاب ها بعد از انجام موارد ذکر شده نهایتا تا روز سه شنبه به مدرسه آورده و تحویل مدرس زبان داده شود. (جلسات بعدی به زبان آموزانی که امروز غیبت داشتند نیز کتاب داده میشود.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز نحوه خواندن اعداد سه رقمی به کمک چرتکه به دانش‌آموزان آموزش داده شد. هم چنین یک کاربرگ در ارتباط با همین موضوع در کلاس انجام گردید.
تکلیف: برای جلسه آینده اعداد 315_679_523_257_863 را در دفتر خود روی چرتکه نشان دهید. (برای هر عدد یک چرتکه بکشید و سپس عدد را نمایش دهید.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز ویژگی های موجودات زنده و غیر زنده (living and non living things) را مورد بررسی قرار دادیم.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز صفحات 4 و 5 و 6 کتاب ODI2 که مربوط به سلام، احوال‌پرسی، معرفی شخصیت ها و مشاغل بود؛ تدریس و مرور گردید. علاوه بر آن تمرین 3 صفحه 4، تمرین 4 صفحه 5 و هم چنین تمرین 5 صفحه 6 در کلاس حل شد. (کتاب هنوز به دانش آموزان تحویل داده نشده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده یک خط از کلمات تایپ شده در دفتر زبان نوشته شود.pilot_teacher_journalist_police officer_dentist_vet_doctor لطفا در صورت امکان برای جلسه آینده یک عدد چرتکه کوچک به کلاس آورده شود. (اجباری نمی باشد.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز ابتدا لغات مربوط به کریسمس (صفحات 94 و 95 کتاب ODI1) تدریس گردید و سپس تمرینات کتاب کار ODI1 صفحات 88_89_90_91 چک شدند.
تکلیف: لطفا یک عکس از دانش‌آموز (ترجیحا با لباس سفید) برای بنده در پرتال بارگذاری بفرمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: