فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Starters 22

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صداهای ar/ir/ur/or و همچنین روانخوانیِ لغاتی که صدایِ این حروف در آن ها تکرار می شود، در صفحه 76 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، دیکته ی لغاتِ صفحاتِ 70، 72 و 76 کتابِ ODI2 در منزل تمرین شود. جلسه آینده، سنجشِ Spelling (املا)، برگزار خواهد شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، شیوه صحیحِ نوشتن نامه در صفحه 75 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، یک نامه برای یکی از اعضای خانواده، دوستان و یا کادر مدرسه به زبان انگلیسی نوشته و به مدرس زبان تحویل داده شود. (دانش آموزان تا روز چهارشنبه، برای تحویل نامه فرصت دارند.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، پرسش و پاسخ با سوالِ Where were you yesterday? در صفحه 73 کتاب ODI2، به همراه بازی های متنوع، مرور شد. علاوه بر آن، Reading صفحه 74 کتاب ODI2 نیز، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحاتِ 71 و 72 کتاب کار ODI2 در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، پرسش و پاسخ با ?Where were you yesterday در صفحه 73 کتاب ODI2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمریناتِ صفحاتِ 70 و 71 کتاب کار ODI2، در منزل انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، لغاتی در ارتباط با ورزش از صفحه 72 کتاب ODI2 به دانش‌آموزان تدریس شد. جشن بزرگ زبان: شما را صمیمانه به جشن سالانه بزرگ زبان که در مدارس قرن بیست و یکم علوی برگزار می‌شود، دعوت می‌کنیم. این رویداد فرصتی شگفت انگیز برای دانش آموزان و اعضای جامعه ی ماست تا گردهم آییم و جشن بگیریم. این تجربه ای تکرارنشدنی برای دانش آموزان ما خواهد بود که روی صحنه برای مخاطبان زیادی اجرا کنند. آن ها سربلند و امیدوار، هیجان زده و مطمئن خواهند بود. همانطور که می‌دانند شما خواهید آمد و جایی در میان جمعیت، شما هستید. چهارشنبه، 9 اسفند 1403 ساعت 12:30 _ 10:45 صبا مال
تکلیف: برای جلسه آینده، یک لغت با هر کدام از لغاتِ جدیدِ صفحه 72 در دفتر زبان نوشته شود. لطفا تمامی زبان آموزان، با لباس های مشخص شده (شلوار، کفش و پاپیون مشکی به همراه پیراهن مردانه سفید) فردا طبق ساعت همیشگی در مدرسه حضور داشته باشند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: