فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Flyers 11
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت هفتم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/nlZf5 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: سلام در کلاس زبان انگلیسی ما song HALL OF FAME هم خوانی شد. صفحه 64 مبحث CULTURE تدریس شد.
تکلیف: صفحه 58 کتاب کار را پاسخ دهید و 20 خط اول song HALL OF FAME را حفظ کنید.
فعالیت: ولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت ششم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/6n0kQ با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحه 63 مبحث CLIL SOCIAL STUDIES تدریس شد.
تکلیف: صفحه 57 کتاب کار را پاسخ دهید و 20 خط اول Hall of Fameرا حفظ کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحه 35 مبحث Mixing and separation solids پرسش شد.
تکلیف: صفحه 35 را دفتر خود بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام حفظ (Song (Hall of Fame تکرار و تمرین شد. صفحه 62 مبحث Phonics Spelling تدریس شد.
تکلیف: فایل صوتی صفحه 62 را گوش کنید و صفحه 56 کتاب کار را پاسخ دهید و 5 خط دوم Song را حفظ کنید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام حفظ (Song (Hall of Fame تکرار و تمرین شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت پنجم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/vmbWY با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.
توضیح: اطلاعیه مسابقه ی زبان میان شعب مدارس علوی با سلام و احترام اولیاء گرامی، زبان آموزان عزیزمان می بایست برای شرکت در این مسابقات یک مورد یا هر دو مورد از موارد زیر را به دلخواه انتخاب نموده و طبق توضیحات زیر مراحل را انجام دهند و آثار خود را تا روز شنبه مورخ 1402/11/7 به مدرسه تحویل دهند. آثار برتر به مرکز ارسال خواهند شد. شرکت در این مسابقات امتیاز ویژه ای برای پسران گلمان خواهد داشت و به آنان کارت امتیاز تحویل داده خواهد شد. 1.تهیه ی روزنامه دیواری (سایز A2) با انتخاب یکی از موضوعات کتاب Science (علوم به زبان انگلیسی) به دلخواه  پسر گلم می تواند در مسابقه ی ساخت روزنامه دیواری به زبان انگلیسی در یکی از مباحث تدریس شده در کتاب شرکت نماید. اولیاء گرامی لطفاً توجه داشته باشید که حتما نام و نام خانوادگی پسرم حتما (پشت اثر) ثبت گردد. 2. مسابقه ی داستان نویسی پسر گلم با موضوع My Robot Friend یک داستان کوتاه بنویسد که حداقل 2 صفحه دست نویس A4 و یا دو صفحه ی تایپی A4 باشد. لطفا توجه داشته باشید که حتما پسرم پس از اتمام نوشتن داستان، داستان را برای چک کردن به معلم خود تحویل دهد و پس از چک شدن، پاک نویس کند. اولیاء گرامی لطفاً توجه داشته باشید که حتما نام و نام خانوادگی پسرم حتما (پشت اثر) ثبت گردد. نکته: شرکت در مسابقات اختیاری می باشد. به امید موفقیت پسران عزیزمان.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام حفظ song Hall of Fame انجام شد و کتاب کار حل شد.
تکلیف: 5 خط اول song Hall of Fame را حفظ کنید.
فعالیت: اطلاعیه مسابقه ی زبان میان شعب مدارس علوی با سلام و احترام زبان آموزان عزیزمان می بایست برای شرکت در این مسابقات یک مورد یا هر دو مورد از موارد زیر را به دلخواه انتخاب نموده و طبق توضیحات زیر مراحل را انجام دهند و آثار خود را تا تاریخ 1402/11/7 به مدرسه تحویل دهند. آثار برتر به مرکز ارسال خواهند شد. شرکت در این مسابقات امتیاز ویژه ای برای پسران گلمان خواهد داشت و به آنان کارت امتیاز تحویل داده خواهد شد. 1.تهیه ی روزنامه دیواری (سایز A2) با انتخاب یکی از موضوعات کتاب Science (علوم به زبان انگلیسی) به دلخواه پسر گلم می تواند در مسابقه ی ساخت روزنامه دیواری در یکی از مباحث تدریس شده در کتاب شرکت نماید. اولیاء گرامی لطفاً توجه داشته باشید که حتما نام و نام خانوادگی پسرم حتما (پشت اثر) ثبت گردد. 2. مسابقه ی داستان نویسی پسر گلم با موضوع My Robot Friend یک داستان کوتاه بنویسد که حداقل 2 صفحه دست نویس و یا دو صفحه ی تایپی A4 باشد. لطفا توجه داشته باشید که حتما پسرم پس از اتمام نوشتن داستان، داستان را برای چک کردن به معلم خود تحویل دهد و پس از چک شدن، پاک نویس کند. اولیاء گرامی لطفاً توجه داشته باشید که حتما نام و نام خانوادگی پسرم حتما (پشت اثر) ثبت گردد. شرکت در مسابقات اختیاری می باشد. به امید موفقیت پسران عزیزمان. دپارتمان زبان دبستان دوره ی دوم علوی

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحه 61 مبحث Writing تدریس شد.
تکلیف: صفحه 54 و 55 کتاب کار را پاسخ دهید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحه 35 مبحث Mixing and separating solids تدریس شد.
تکلیف: صفحه 35 پرسش می‌شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: