فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه میدان امامت تهران
کلاس: Flyers 11
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت چهارم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/En5jJ با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحه 60 مبحث Reading تدریس شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام مبحث Rotationتکرار و تمرین شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان زبان آموز عزیزمان به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت سوم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/Ps3Q5 با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام حفظ Hall of Fame و The show must go on تکرار و تمرین شد. مبحث Defining and non-defining relative clauses صفحه 59 تدریس شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحات 33 و34 مباحث reversible and irreversible تدریس شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحه 58 مبحث vocabulary تدریس شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام صفحه 35 حل شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.
فعالیت: اولیاء گرامی با سلام و احترام برای استمرار ارتباط دانش آموزان عزیزمان با زبان انگلیسی، روزهای زوج لینکی را خدمتتان ارسال خواهیم کرد که حاوی یک اپیزود از یک کارتون انگلیسی می‌باشد. هدف از این طرح، ارتقاء درک زبانی، مهارت شنیداری Listening، آشنایی با تلفظ‌های صحیح و افزایش دایره‌ی واژگان کودک به شکل غیرمستقیم و لذت بخش است. توجه بفرمایید این موارد در دراز مدت و مشروط به پخش بدون وقفه‌ی فیلم‌ها صورت می‌پذیرد. لطفا با رعایت نکات زیر، در اوقات فراغت زبان آموز عزیزمان ، کارتون را برای او پخش کنید. به هیچ عنوان از زبان آموزمان نخواهید ترجمه کند. این کار باعث سرخوردگی کودک و آسیب جدی به فرآیند یادگیری زبان دوم خواهد شد. از سوال‌هایی مانند: "الان این کاراکتر چی گفت؟"، "بگو ببینم چیا یاد گرفتی؟" و .... پرهیز کنید. برای بازدهی بیشتر، پخش فیلم‌ها باید منظم و مستمر باشد. در صورت بروز وقفه‌ی طولانی، اهداف زبانی کمرنگ می‌شوند. و در نهایت، یادگیری زبان به شکل اصولی، نیازمند صبر و استمرار است. با انتظارات واقع‌گرایانه، اصولی و صبورانه، لذت یادگیری زبان را به زبان آموزان نازنینمان هدیه دهیم. لینک دانلود قسمت دوم برای شما عزیزان ارسال می گردد: https://www.aparat.com/v/c3Yxw با تشکر از همراهی شما اولیاء گرامی دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دوره ی دوم علوی.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام مبحث گرامر Defining relative clausesصفحه 57 تدریس شد‌.
تکلیف: صفحه 49 و 50 و 51 کتاب کار را پاسخ دهید‌.

زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام داستان 4 و Extensive Reading صفحه 107 تدریس شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غلامی، زهرا
فعالیت: با سلام لغات مبحث Materials صفحه 33 تدریس شد.
تکلیف: تکلیف ندارید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: