فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: امروز بخش دوم مبحث مربوط به writing درس 4 تدریس شد و در کلاس با همراهی هم دو تا 3 پاراگراف نوشتیم سپس جهت ایجاد آمادگی برای آزمونFinal در کلاس به حل و تمرین نمونه سوالات تستی و تشریحی پرداختیم. در انتهای کلاس فیلم آموزشی تماشا کردیم و بعد از اتمام فیلم با عزیزانم در مورد لغات و موضوع فیلم به بحث و گفتگو پرداختیم.
تکلیف: با توجه به بودجه بندی و اهمیت موارد مرور شده برای آزمون فاینال مطالعه کنید و سوالات و اشکالات خود را در پی وی تلگرام مطرح کنید. Javadi_EnglishTeacher@

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام امروز آزمون speaking در کلاس برگزار شد. هرکدام از دانش آموزان عزیزم به 4 سوال پاسخ دادند.
تکلیف: عزیزانم لطفا یک پازاگراف در مورد این موضوع بنویسید. . فراموش نکنید با بهترین دستخط خود بنویسید و به اصول صحیح نوشتن نیز توجه کنید. How old homes are different from modern homes ?

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز قسمت اول از صفحه 49 از کتاب درسی با عنوان لغات مربوط به بخش writing از طریق بیان تعاریف و مثال با کمک و همراهی دانش آموزان عزیزم تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: عزیزانم، برای اینکه همراهی من را کنار خود احساس کنید و با خیال راحت برای آزمون شفاهی روز دوشنبه حاضر شوید تکلیف نوشتاری برای امروز در نظر نمیگیرم. اما از تمامی شما انتظار دارم با تلاش و تمرین و عملکرد خوبتان خوشحالم کنید. متشکرم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: