فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: امروز آخرین روز از کلاسهای سال 1400 را در کنار عزیزانم سپری کردیم. به انجام بحث آزاد و همچنین بازیهای جذاب آنلاین پرداختیم. امیدوارم تمامی شما عزیزان سال خوبی را با توکل به خداوند مهربان در کنار عزیزانتان شروع کنید. سال نو پیشاپیش مبارک

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 70 از کتاب درسی با عنوان مهارت Speaking تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در انتهای کلاس عزیزانم به role play و تمرین مکالمه پرداختند.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحه 70 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 70 کتاب کارتان را (به جز تمارین5 و 6) با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 68 و 69 از کتاب درسی با عنوان مهارت Reading تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند.
تکلیف: عزیزانم، متن reading صفحات 68 و 69 کتاب درسی را چندین بار تمرین کنید و به فایل صوتی متن با دقت گوش کنید. (فایل صوتی مربوطه هم اکنون در کانال تلگرام آپلود میشود.) سپس از روی متن رو خوانی کرده ، صدای خود را ضبط کنید و تا پایان فردا شب در تلگرام برایم ارسال کنید. وقتی فایل صوتی ارسال میشود انتظار میرود حتما مورد توجه قرار گیرد. حتما قبل از ضبط و ارسال وویس چند بار با دقت به آن گوش دهید. به موسیقی کلام، افتان و خیزان جملات و تلفظ صحیح کاملا دقت و توجه کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: