فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 61 از کتاب درسی با عنوان مهارت Writing تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. در کلاس با عزیزانم نوشتن یک نامه رسمی را جز به جز تمرین کردیم پرسش و پاسخ درس 5 کتاب Prospect آموزش پرورش انجام شد.
تکلیف: **عکس صفحه 60 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحات 60 و 61 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحه 60 از کتاب درسی با عنوان Speaking تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. با عزیزانم با دوربینهای روشن به بحث پیرامون معایب و مزایای مشاغل مختلف پرداختیم.
تکلیف: **عکس صفحه 60 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 58 کتاب کارتان به جز تمرین 6 را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز به مناسبت روز جهانی زنان و دختران موفق در حیطه های علمی یک فیلم کوتاه تماشا کردیم و سپس همه دوربیینها را روشن نموده و در این باره به گفتگوی گروهی پرداختیم.
تکلیف: برای پرسش و پاسخ آماده باشید. لطفا نپرسید از کجا تا کجا چون میدانید اگر هرروز هر صفحه ارسالی را مطالعه کنید ، همواره آمادگی و آشنایی کلی با مطالب ارائه شده دارید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: