فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: زبان‌انگلیسی سطح 4

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز صفحات 58 و 59 از کتاب درسی با عنوان Reading تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. تدریس مبحث پیشوند و پسوندها با ارائه مطالب کمکی و تمرین بیشتر کامل شد.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. **عکس صفحات 57 و 58 کتاب درسی جهت برسی دبیر ارسال شود.** لطفا صفحه 56 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز بخش اول صفحه 57 از کتاب درسی با عنوان word skill تدریس و تمارین مربوطه جهت تثبیت موارد تدریس شده تمرین شدند. مسابقه Spelling Bee برگزار شد.
تکلیف: پرسش و پاسخ از مباحث جلسات گذشته انجام میشود. لطفا تمارین صفحه 55 کتاب کارتان را (به جز تمرین 4) با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید. توجه توجه : حتما تکالیف به صورت اسکن شده و فایل pdf ارسال شوند.

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: جوادی طبالوندانی، ندا
فعالیت: عرض ادب و احترام، امروز با عزیزانم به تمرین و پرسش و پاسخ مسابقه Spelling Bee پرداختیم تا برای روز دوشنبه آمادگی کافی را داشته باشند. سپس یک فیلم آموزشی راجع به کاربرد شرطی نوع اول با هم تماشا کردیم.
تکلیف: لطفا صفحه 54 کتاب کارتان را با دقت انجام دهید و تکلیفتان را قبل از اتمام وقت مقرر در پورتال ارسال کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: