فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Intro 3A

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس در رابطه با موضوع روز جهانی پست در کلاس صحبت کردیم . در همین راستا دانش آموزان نحوه نوشتن یک مدل نلمه و ارسال آن را یاد گرفتند . همچنین امروز در رابطه با ویتامین ها و اهمیت آن ها صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست موارد ذکر شده در کلاس را تمرین نمایند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس در رابطه با قید های تکرار و نحوه استفاده آن ها در جمله صحبت کردیم . همچنین دیکته کلاسی گرفته شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست تمرینات (5-6-7-8)-(1-2-3-) را از فایل بارگزاری شده زیر کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . - امروز در کلاس صفحه چهارده از کتاب را کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با دو مدل نشانه های آوایی صحبت کردیم .. همچنین دو متن کوتاه در رابطه با ورزش را خواندیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز توجه : روز شنبه دیکته از موارد تدریس شده خواهیم داشت . دانش آموزان عزیز میبایست متن دوم را در منزل مطالعه نمایند و به تمرین های شماره 4 و 5 پاسخ دهند .

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس در رابطه با سالمندان و نحوه برخورد با آن ها صحبت کردیم . همچنین در رابطه با ویتامین ها و موادی که دارای ویتامین ها هستند صحبت کردیم . همچنین بخشی از صفحه 14 تدریس شد . در صفحه 14 کتاب در رابطه با انواع ورزش ها وفعل های مورد استفاده صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست از ورزش های زیر یک خط بنویسند وبا آنان جمله سازی کنند . athletics/gymnastics/cycling/sailing/skating/snowboarding/surfing/badminton/baseball/hockey/rugby/table tennis/volleyball/

زبان انگلیسی همگانی هشتم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس در رابطه با اعداد . ماه ها صحبت کردیم . همچنین در رابطه با گرامر have got /has got و can صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست به سوال های زیر پاسخ دهند . Have you got a car Has she got a pencil what have you got what has your friend got همچنین میبایست با استفاده از can/can't با کلمات زیر جمله سازی کنند . draw a car /make a cake/play tennis/ride a bike /run/speak three languages/stand on your head/swim under water
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: