فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول دخترانه نیروی هوایی تهران
کلاس: سطح Elementary

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس در رابطه با موضوع روز جهانی پست در کلاس صحبت کردیم . در همین راستا دانش آموزان نحوه نوشتن یک مدل نامه و ارسال آن را یاد گرفتند. همچنین در رابطه با ورزش والیبال در المپیک صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست فایل ارسال شده را مطالعه نمایند از آن پرسش خواهند داشت .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحات 13 /14/و بخشی از 15 را کامل کردیم . در این صفحات در رابطه با اسامی جمع و انواع جمع بستن کلمات آشنا شدیم .همچنین در رابطه با روابط خواهرانه وبرادرانه صحبت کردیم . در همین راستا یک متن کوتاه در رابطه با این موضوع خواندیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار صفحات 12 /13 را کامل کنند و یک خلاصه کوتاه در رابطه با متن تدریس شده بنویسند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس مبحث گرامر درس یک کتاب آموزش و پرورش تدریس شد . - در این گرامر در رابطه با افعال TOBE و کاربرد آن صحبت کردیم .- همچنین صفحه 12 از کتاب را کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با چگونگی منفی و سوالی کردن جملات در زمان حال ساده صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست کتاب کار بخش مربوط به پارت Dرا کامل نمایند . همچنین به سوالات تمرین هفتم از کتاب دانش آموز میبایست پاسخ بدهند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس صفحه 11 را کامل کردیم . در این صفحه در رابطه با استراتژی مورد استفاده در Listening صحبت کردیم . همچنین تمرین نوشتن حرف را کامل کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست با کلماتی که در کتاب اضافه کردند جمله بسازند .همچنین کتاب کار صفحه 10 را میبایست کامل نمایند .

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: آلوئیان، زهرا
فعالیت: سلام و وقت بخیر . سلام و وقت بخیر . امروز در کلاس در رابطه با سالمندان و نحوه برخورد با آن ها صحبت کردیم . همچنین در رابطه با المپیک و اطلاعاتی از آن صحبت کردیم.. همچنین بخشی از صفحه 11 تدریس شد . در صفحه 11کتاب در رابطه با انواع کار های خانه وفعل های مورد استفاده صحبت کردیم .
تکلیف: دانش آموزان عزیز میبایست متن صفحه یازده کتاب را مطالعه نمایند . به سوالات آن پاسخ دهند . و همچنین با کلمات صفحه یازده جمله سازی انجام دهند .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: