فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام. ریویو درس 1 تا 4 صفحات 34 و 35 به صورت کامل انجام شد.
تکلیف: روز دوشنبه امتحان از درس 1 تا 4 دارید. کتاب از صفحه اول تا 35 + صفحات 136 تا 140 برای امتحان تکمیل و خوانده شود. تمرینات کتاب کار اکثر شما عزیزان ناقص بود از ابتدا تا انتهای درس 4 را تکمیل کنید و تمامی تمرینات را بنویسید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 31 (شکل سوالی گرامر have got) + تمرینات صفحه 140 + صفحه 32 و 33 (Life Skills1) + پروژه علمی درباره قاره آمریکای شمالی با بازی‌های مرتبط آن در حیاط انجام شد. (فایل پروژه برای شما بارگذاری شده حفظ کنید)
تکلیف: تمامی تمرینات کتاب کار و دانش اموز تا درس 4 انجام شود. صفحه 31 : بخش writing مانند نمونه ای که به شما نشان دادم درباره اتاق‌تان با استفاده از گرامر have/has got در جملات خود، تصویر یا پاورپینت یا ویدیو یا ... درست کنید. پروژه صفحه 33 را انجام دهید. تمامی کشورها و پایتخت های قاره ها مرور شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: درس 4 تا صفحه 30 تدریس شد
تکلیف: درس 1 تا 3 کتاب کار را تکمیل کنید و با خود بیاورید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: درس 4 : صفحات 28 و 29 تدریس شد. نکته : دانش اموزان عزیز روز 2شنبه فستیوال غذا میباشد. درصورت وجود هرگونه سوال در رابطه با اماده سازی محتویات ارایه، دپارتمان زبان درخدمت شماست.
تکلیف: درس 1 و 2 کتاب دانش اموز و کتاب کار زبان خود را انجام دهید و با خود بیاورید. نکته : تمرینات کتاب دانش اموز قبلا در کلاس انجام شده است و کتاب کار هم قبلا به عنوان تکلیف داده شده است و شما فقط باید انها را وارد کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: درس 3 به صورت کامل تمام شد. گرامر have got (صفحه 27) کتاب صفحه 22و23 culture درمورد United kingdom تدریس و فعالیت در کلاس انجام شد. پروژه : در مورد کشورها و پایتخت های قاره افریقا صحبت کردیم. نکته : دفتر زبان حتما خریداری شده. تکالیف راس ساعت 7:30 روی میز من گذاشته شود و ساعت 1:30 بعد از تایم نهار دفتر خود را تحویل بگیرید.
تکلیف: سلام. لطفا از داخل کانال مدرسه، پی دی اف کتاب دانش اموز و کتاب کار prepare A1 را دانلود کرده و تمامی تمرین های درس3 را انجام دهید. (یا به صورت پرینت شده یا پاسخ ها در دفتر نوشته شود.) پروژه صفحه 23 کتاب را انجام دهید. یک پاورپینت در مورد کشورها و پایتخت هایشان (درمورد قاره افریقا) درست کنید. در فلش بریزید و حتما شنبه تحویل دهید. (اسلاید اول : اسم کامل و تیچر و کلاس فراموش نشود) (درست کردن ویدیو که در ان عکسی از پرچم و اسم کشور و پایتخت باشد امتیاز اضافی دارد)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: