فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام. امیدوارم که حال شما عزیزان عالی باشد و تعطیلات خوبی را سپری کرده باشید. در قسمت "کاربرگ"، پیک نوروزی زبان را برایتان بارگذاری کرده ام. 10 نمره ی مستمر ترم دوم خود را از طریق حل دقیق تمرینات پیک خود میتوانید به دست اورید. لطفا پرینت صفحات تمرینات، در اولین جلسه‌ی بعد از نوروز همراه‌تان باشد. برای شما دانش آموزان عزیزم و خانواده‌های محترم‌تان، سالی پر از شادی و سلامتی آرزومندم.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم. + صفحه 97 (گرامر "قیدهای تشدید در توصیف صفات" (too + adjective) را یاد گرفتیم. تمرینات مرتبط با ان را در کتاب انجام دادیم. پس از آن، از طریق بازی های مرتبط ان را مرور کردیم.)
تکلیف: کتاب کار صفحه 71 را انجام دهید. + آخرین فرصت : تمامی کتاب کارها را تا انتهای درس 16 تکمیل کنید. (از صفحه 1 تا 71 تمامی پارت ها حتی بخش های شنیداری چک خواهد شد) + پوستر "موزه" و "امنیت در اینترنت" خود را فراموش نکنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: امتحان همگام 3 برگزار شد. + آیتم های فستیوال را تمرین کردیم. + صفحه 95 (گرامر "نیاز داشتن و خواستن" را مرور کردیم. تمرینات مرتبط با ان را از سوال 3 به بعد انجام دادیم) + صفحه 96 (لغات مربوط به "پول ها و قیمت ها" را یادگرفتیم. تمرینات مرتبط با ان را نیز انجام دادیم.)
تکلیف: کتاب کار صفحات 69 و 70 را انجام دهید. + آخرین فرصت : تمامی کتاب کارها را تکمیل کنید. (از صفحه 1 تا 70 تمامی پارت ها حتی بخش های شنیداری چک خواهد شد) + پوستر "موزه" و "امنیت در اینترنت" خود را فراموش نکنید

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم. + صفحه 151 (گرامر "حروف اضافه" + عبارات مربوط به پیشنهاد دادن بااستفاده از let's و shall we را مرور کردیم و ویدیوهای مرتبط با ان را تماشا کردیم. + تمرینات مرتبط با ان را در صفحه 151 انجام دادیم. + بازی های مربوط به این دروس را نیز انجام دادیم) + صفحه 152 (گرامر "قوانین جمع بستن" + "توصیف افراد" را از طریق تمرینات کتاب و پس از ان از طریق بازی های مرتبط انجام دادیم) + صفحه 94 (لغات مربوط به "خریدکردن" را یاد گرفتیم. فایل های شنیداری را گوش دادیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم.) + صفحه 95 (گرامر "نیاز داشتن و خواستن" را یاد گرفتیم)
تکلیف: امتحان همگام 3 در روز چهارشنبه 16 اسفند ماه از دروس 10 تا 14 برگزار خواهد شد. لطفا آمادگی لازم را داشته باشید و از الان مطالعه را شروع کنید تا متوجه اشتباهات خود شوید و اگر سوالی داشتید روز دوشنبه حتما بپرسید. + کتاب کار صفحه 68 را انجام دهید. (از صفحه 1 تا 68 تمامس پارت ها حتی بخش های شنیداری چک خواهد شد) + تکالیف قبلی خود را فراموش نکنید. : صفحه 93 کتاب دانش اموز (درباره ی هر یک از تصاویر سوال 3 حدااقل یک جمله بنویسید.) + پوستر "موزه" و "امنیت در اینترنت" خود را فراموش نکنید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: