فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 103 (گرامر صفات مقایسه ای را یاد گرفتیم، بازی های مرتبط با ان را انجام دادیم و سپس تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم) + صفحه 154 (بخشی از تمرینات مرتبط با گرامر درس 17 را انجام دادیم) + صفحه 104 (لغات مربوط به ابراز نظرات را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم) + صفحه 153 (مرور گرامر درس 16 را انجام دادیم و تمرینات را حل کردیم.) + کتاب داستان (بخشی از چپتر دوم مرد فیلی را خواندیم)
تکلیف: کتاب کار خود را از اول تا انتهای صفحه 74 حتماااا تکمیل کنید. + پروژه صفحه 99 : با استفاده از لباس ها یا پارچه های قدیمی یا وسایل دور ریختنی خود یک کاردستی درست کنید. / پوستر درباره پروژه صفحه 99 + تکالیف قبلی خود را که ناقص انجام داده اید فراموش نکنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 102 و 103 تدریس شدند. 102: لغات مربوط به مکان های اعم از ساحل و جنگل و... آموخته و با هدف ارتقای مهارت شنیداری و مکالمه تمرین و تکرار شد. 103: گرامر صفات تفصیلی تمرین و تکرار گردید.
تکلیف: صفحات 72 و 73 انجام شود. موفق باشید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 98 و 99 (مهارت های زندگی : چگونگی مراقبت از جهان‌مان به عنوان یک مسیولیت اجتماعی را یاد گرفتیم. + متنی مرتبط با ساخت وسایل جدید با استفاده از لباس های قدیمی خواندیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم.)
تکلیف: صفحات 100 و 101 کتاب دانش اموز را تکمیل کنید. + پروژه ی صفحه 99 کتاب دانش اموز را در قالب پوستر تا روز شنبه 25م فروردین ماه تحویل دهید. + دانش اموزانی که پیک را تحویل نداده اند در جلسه ی بعدی با لحاظ کسر بخشی از نمره به خاطر تاخیر ، میتوانند پیک را تحویل دهند تا مابقی نمره خود را بگیرند. + مسابقه نیمه نهایی spelling bee در روز شنبه 25م فروردین ماه برگزار می‌شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام. امیدوارم که حال شما عزیزان عالی باشد و تعطیلات خوبی را سپری کرده باشید. امروز در کلاس دانش اموزان آرزوهای خود را به انگلیسی نوشتند و برخی از اشکالات آنها رفع شدند.
تکلیف: آخرین فرصت : در قسمت "کاربرگ"، پیک نوروزی زبان را برایتان بارگذاری کرده ام. 10 نمره ی مستمر ترم دوم خود را از طریق حل دقیق تمرینات پیک خود میتوانید به دست اورید. لطفا پرینت صفحات تمرینات، در روز 2شنبه 20م فروردین ماه، مرتب و تمیز (در کاور ، یا تلق و شیرازه یا سیمی شده) همراه‌تان باشد. ممنون از شما دانش اموزان عزیز
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: