فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2A

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: مرور تمامی گرامر های تدریس شده از درس 5 تا 8 + برگه های امتحانی همگام2 توزیع شدند و پاسخ تک تک سوالات را با یکدیگر چک کردیم. + قوانین نوشتاری حروف را به صورت کامل کار کردیم. + یک سرخط از اسم دانش اموزان در دفترهایشان نوشته شد. + موسیقی show must go on و spelling bee را مرور کردیم.
تکلیف: آمادگی لازم برای آزمون ترمیک که در روز 28 آذر برگزار خواهد شد را داشته باشید + (دانش اموزانی که کتاب کارشان ناقص می‌باشد روز شنبه مورخ 22 اذر اخرین مهلت تکمیل تمامی بخش های کتاب کار از صفحه 1 تا 44 - حتی بخش های listening - میباشد.) + کاربرگ داده شده را انجام دهید. + از اسم خود یک صفحه در دفتر زبان خود بنویسید و تحویل دهید. + متن اهنگ super trouper را که در قسمت کاربرگ بارگزاری شده حفظ کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: متن ایت الکرسی به انگلیسی را خواندیم + مرور لغات Spelling bee انجام شد. + مرور گرامر درس 9 (و حل سوالات صفحه 146) همراه با بازی + امتحان همگام 2 از درس 5 تا 8 برگزار شد + کتاب داستان (چپتر 5) را با یکدیگر خواندیم.
تکلیف: برای روز چهارشنبه کتاب کار صفحه 1 تا انتهای صفحه 43 به صورت کامل انجام شده باشد. (برای بخش های listening اگر تمایل دارید فردا فلش بیاورید تا فایل های صوتی را در اختیارتان قرار دهم) + چهارشنبه امتحان spelling bee کلاسی دارید و در روز شنبه مورخ 25 اذر ماه امتحان نهایی گرفته خواهد شد.+ فایل ایت الکرسی را دانلود و مطالعه فرمایید

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: اهنگ های جشن اختتامیه را در کلاس با یکدیگر کار کردیم (آهنگ The show must go on از Queen مرور و پخش شد.) + صفحه 61 (Pronouns ضمایر را یادگرفتیم و سوالات مرتبط با ان را انجام دادیم) + صفحه 146 (تمرینات مرتبط با گرامر like + verb + -ing و گرامر pronouns را انجام دادیم + بازی مربوط به pronouns)
تکلیف: روز دوشنبه مورخ 20 اذر ماه، امتحان همگام 2 تا انتهای درس 8 صفحه 57 می باشد. + تمامی تمرینات کتاب کار از صفحه 1 تا صفحه 43 به صورت کامل انجام شده باشد. (حتی بخش های listening) + اهنگ هایی که کار کردیم را دانلود کنید و متن اهنگ را حفظ کنید. (اسامی اهنگ ها در بخش فعالیت ذکر شده است) + لغات spelling bee مرور شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: در تمامی جلسات لغات spelling bee مرور و پرسیده شد. + اهنگ های جشن اختتامیه را در تمامی کلاس ها با یکدیگر کار کردیم (آهنگ The show must go on از Queen مرور و پخش شد. + نگاهی به آهنگ super trouper انداختیم.) + صفحه 59 (گرامر like+ noun یا like+شکل -ing تدریس شد و تمرینات مرتبط با آن انجام شد.) + صفحه 60 (عبارات جدید مربوط به "سلامتی" بخش reading را خواندیم و تحلیل کردیم). + صفحه 61 (تمرینات شماره 1 تا 3 مربوط به لغات جدید و بخش reading را حل کردیم)
تکلیف: کتاب کار صفحه 40 و 41 و 42 به صورت کامل انجام شود. + تمرین شماره 4 و 5 کتاب دانش اموز خود را کامل کنید + براساس سوال شماره 6 صفحه 61 کتاب دانش اموز یک پاراگراف درباره صبحانه ای که خودتان و دوستانتان دوست دارید بنویسید. (بااستفاده از گرامر جدید تدریس شده - e.g: I like eating eggs and etc.) + + اهنگ هایی که کار کردیم را دانلود کنید و متن اهنگ را حفظ کنید. (اسامی اهنگ ها در بخش فعالیت ذکر شده است) + لغات spelling bee مرور شود. + فراموش نکنید که تکالیف کتب کار و دانش اموز را در پرتال بارگذاری کنید

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 58 (کلمات مرتبط با ورزش ها و فعالیت ها + نحوه تلفظ استرس برخی لغات + انجام بازی های مختلف مربوط به ورزش های مختلف) تدریس شد.
تکلیف: کتاب کار صفحه 40 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: