فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام. ریویو درس 1 تا 4 صفحات 34 و 35 به صورت کامل انجام شد.
تکلیف: روز دوشنبه امتحان از درس 1 تا 4 دارید. کتاب از صفحه اول تا 35 + صفحات 136 تا 140 برای امتحان تکمیل و خوانده شود. تمرینات کتاب کار اکثر شما عزیزان ناقص بود از ابتدا تا انتهای درس 4 را تکمیل کنید و تمامی تمرینات را بنویسید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 31 (شکل سوالی گرامر have got) + تمرینات صفحه 140 + صفحه 32 و 33 (Life Skills1) + پروژه علمی درباره قاره آمریکای شمالی با بازی‌های مرتبط آن در حیاط انجام شد. (فایل پروژه برای شما بارگذاری شده حفظ کنید)
تکلیف: تمامی تمرینات کتاب کار و دانش اموز تا درس 4 انجام شود. صفحه 31 : بخش writing مانند نمونه ای که به شما نشان دادم درباره اتاق‌تان با استفاده از گرامر have/has got در جملات خود، تصویر یا پاورپینت یا ویدیو یا ... درست کنید. پروژه صفحه 33 را انجام دهید. تمامی کشورها و پایتخت های قاره ها مرور شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: درس 4 تا صفحه 30 تکمیل شد
تکلیف: درس 1 تا کتاب کار را تکمیل کنید

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: درس 4 : صفحات 28 و 29 تدریس شد. نکته : دانش اموزان عزیز روز 2شنبه فستیوال غذا میباشد. درصورت وجود هرگونه سوال در رابطه با اماده سازی محتویات ارایه، دپارتمان زبان درخدمت شماست.
تکلیف: درس 1 و 2 کتاب دانش اموز و کتاب کار زبان خود را انجام دهید و با خود بیاورید. نکته : تمرینات کتاب دانش اموز قبلا در کلاس انجام شده است و کتاب کار هم قبلا به عنوان تکلیف داده شده است و شما فقط باید انها را وارد کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: کتاب صفحه 22و23 culture درمورد United kingdom تدریس و فعالیت در کلاس انجام شد. پروژه : در مورد کشورها و پایتخت های قاره افریقا صحبت کردیم. نکته : دفتر زبان حتما خریداری شده. تکالیف راس ساعت 7:30 روی میز من گذاشته شود و ساعت 1:30 بعد از تایم نهار دفتر خود را تحویل بگیرید.
تکلیف: یک پاورپینت در مورد کشورها و پایتخت هایشان (درمورد قاره افریقا) درست کنید. در فلش بریزید و حتما شنبه تحویل دهید. (اسلاید اول : اسم کامل و تیچر و کلاس فراموش نشود) (درست کردن ویدیو که در ان عکسی از پرچم و اسم کشور و پایتخت باشد امتیاز اضافی دارد) پروژه صفحه 23 کتاب را انجام دهید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: