فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ show must go on و super trouper را خواندیم. + آهنگ super trouper را به صورت کلی بارها تکرار کردیم + صفحه 87 (گرامر "پیشنهاد دادن" با استفاده از Let's و Shall we را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم) + صفحه 148 ( گرامر درس 11 مربوط به "قیدهای تکرار +کمیت ها" را با تمرینات کتاب و پس از ان از طریق بازی های مختلف مرور کردیم)
تکلیف: حتما حتما برای جلسه‌ی بعد آهنگ The Super trouper و Show must go on را به طور کامل حفظ کرده باشید. + کتاب کار تا انتهای درس 14 (یعنی صفحه 63) انجام شود. + اخرین فرصت برای : (سوال 2 صفحه 87 کتاب دانش اموز خود) یک ایمیل بنویسید و بیاورید. + جدول روتین هفته خود را با توجه به توضیحات داده شده، درست کنید. + پوستر مربوط به "امنیت در اینترنت" فراموش نشود. + از اول تا انتهای صفحه 63 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ show must go on و super trouper را خواندیم. + صفحه 86 (عبارات مربوط به "بیرون رفتن" را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به ان را انجام دادیم و فایل های شنیداری مرتبط را گوش دادیم) + صفحه 87 (گرامر "پیشنهاد دادن" با استفاده از Let's و Shall we را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم)
تکلیف: حتما حتما برای جلسه‌ی بعد آهنگ The Super trouper و Show must go on را به طور کامل حفظ کرده باشید. + کتاب کار صفحات 62 و 63 انجام شود. + + (سوال 2 صفحه 87 کتاب دانش اموز خود) یک ایمیل بنویسید و بیاورید. + جدول روتین هفته خود را درست کنید. + پوستر مربوط به "امنیت در اینترنت" فراموش نشود. + از اول تا انتهای صفحه 63 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The Super trouper و Show must go on را خواندیم. + صفحه 84 (لغات مربوط به وسایل حمل و نقل عمومی را یاد گرفتیم) + صفحه 85 (گرامر مربوط به "کلمات ربط" را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم)
تکلیف: آهنگ The Super trouper و Show must go on را به طور کامل حفظ کنید پرسیده می شود + کتاب کار صفحات 60 و 61 انجام شود. + پوستر مربوط به "امنیت در اینترنت" فراموش نشود. + از اول تا انتهای صفحه 61 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The show must go on را خواندیم. + صفحه 81 (گرامر اسامی قابل شمارش و غیرقابل شمارش را مرور کردیم + گرامر There is و There are را یاد گرفتیم) + صفحه 82 (لغات مربوط به مکان ها را یاد گرفتیم + متن مربوط به مکان های مورد علاقه را خواندیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم) + صفحه 83 (حروف اضافه را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم)
تکلیف: (آخرین فرصت) : آهنگ The Super trouper و Show must go on را به طور کامل حفظ کنید پرسیده می شود + کتاب کار صفحات 57 و 58 و 59 انجام شود. + پوستر مربوط به "امنیت در اینترنت" فراموش نشود. + از اول تا انتهای درس 13 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The Super trouper را خواندیم. + صفحه 80 و 81 (لغات مربوط به مکان های یک شهر را یاد گرفتیم و فایل های شنیداری مرتبط به آن هارا گوش دادیم.)
تکلیف: (آخرین فرصت) : آهنگ The Super trouper و Show must go on را به طور کامل حفظ کنید + کتاب کار تا انتهای صفحه 56 انجام شود. + پوستر مربوط به "امنیت در اینترنت" فراموش نشود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: