فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The Super Trouper را به صورت کامل بارها و بارها در کلاس تمرین کردیم. + صفحه 71 (شکل سوالی گرامر "کمیت" -how much/many- را یاد گرفتیم + تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم.) + صفحه 72 (لغات جدید مربوط به "شغل ها" را یاد گرفیتم)
تکلیف: برای روز دوشنبه، آهنگ super trouper را به صورت کامل حفظ کنید (آهنگ را دانلود کنید و با آن بارها تمرین کنید . متن آهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار تا انتهای درس 11 یعنی صفحه 51 انجام شود. + (از اول تا اخر کتاب کار خود -صفحه 1 تا 51- را چک نمایید و بخش های ناقص را تکمیل نمایید) + + لطفا آهنگ The show must go on را نیز در منزل تمرین کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ super trouper بارها و بارها در کلاس تمرین شد. + صفحه 69 (قیدهای تکرار را به صورت کامل یادگرفتیم و بازی مرتبط به آن را انجام دادیم) + صفحه 70 (لغات مربوط به تکنولوژی را یادگرفتیم + متن مربوط به ان را خواندیم و تمرینات را انجام دادیم) + صفحه 71 (شکل سوالی گرامر "کمیت و مقدار" را یاد گرفتیم -how much/many)
تکلیف: برای روز شنبه مورخ 30دی ماه : تمامی بخش های اهنگ super trouper را تا روز شنبه به صورت کااااامل حفظ کنید. (متن اهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار صفحه 50 انجام شود. + کتاب دانش اموز و کتاب کار تا انتهای صفحه 50 به صورت کامل انجام شده باشد (حتی بخش های شنیداری) و تمامی شما عزیزان کتاب کارهای خود را روی میز من قرار دهید. در غیر اینصورت برخورد خواهد شد. (درصورت نیاز از همگروهی یا سرگروه خود کمک بگیرید) + لطفا مداد خود را فراموش نکنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ super trouper بارها و بارها در کلاس تمرین کردیم. + درس 11 (زندگی دیجیتال) را شروع کردیم. صفحه 68 (لغات مربوط به "ابزار سرگرمی" در کلاس تدریس شد و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم) + صفحه 69 (قیدهای تکرار تدریس و جملات مرتبط به ان را تکرار کردیم + تمرینات مربوط به کتاب را در کلاس انجام دادیم)
تکلیف: اهنگ super trouper را تا روز 4شنبه به صورت کااااامل حفظ کنید. (متن اهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) + کتاب کار صفحات 48 و 49 انجام شود. + کتاب دانش اموز و کتاب کار تا انتهای صفحه 49 به صورت کامل انجام شده باشد (حتی بخش های شنیداری) و تمامی شما عزیزان کتاب کارهای خود را روی میز من قرار دهید. (دانش اموزانی که غایب بوده اند از همگروهی یا سرگروهی های خود کمک بگیرند)

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: قوانین کلاس در ترم دوم مجددا مرور شد. + اهنگ Super trouper در کلاس تمرین شد. + کتاب صفحه 66 و 67 تدریس شد. (کلاب های مخصوص جوانان)
تکلیف: اهنگ super trouper را تا روز 2شنبه به صورت کااااامل حفظ کنید. (متن اهنگ در قسمت کاربرگ بارگزاری شده است) - روز چهارشنبه اجرا نهایی خواهد بود +کتاب دانش اموز و کتاب کار تا انتهای درس 10 به صورت کامل انجام شده باشد (حتی بخش های شنیداری) و تمامی شما عزیزان کتاب کارهای خود را روی میز من قرار دهید. (دانش اموزانی که غایب بوده اند از همگروهی یا سرگروهی های خود کمک بگیرند) + پروژه صفحه 67 را انجام دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: