فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 106 و 107 (ادامه‌ی تمرینات مربوط به "آب و هوا" را انجام دادیم.) + صفحه 107 (ضمیر مفعولی It را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم). + صفحه 108 تا اواسط صفحه 109 (لغات مربوط به "تعطیلات" را یادگرفتیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم)
تکلیف: دوشنبه مورخ 3 اردیبهشت، "آزمون کلاسی زبان انگلیسی سراسری" از 3 درس اخر تا جاییکه تدریس شده است برگزار خواهد شد و نمرات مستقیما روی برد طبقات قرار خواهد گرفت.+ کتاب کار خود را از اول تا انتهای صفحه 78 تکمیل کنید. + تکالیف روز 2شنبه مورخ 29فروردین ماه را مجددا چک کنید و انجام دهید. + برای ارائه انگلیسی کاردستی ها و پوسترهای خود و چگونگی ساخت انها به زبان انگلیسی امادگی داشته باشید. +

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 103 (گرامر صفات مقایسه ای را یاد گرفتیم، بازی های مرتبط با ان را انجام دادیم و سپس تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم) + صفحه 154 (بخشی از تمرینات مرتبط با گرامر درس 17 را انجام دادیم) + صفحه 104 (لغات مربوط به ابراز نظرات را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم)
تکلیف: کتاب کار خود را از اول تا انتهای صفحه 74 حتماااا تکمیل کنید. + پروژه صفحه 99 : با استفاده از لباس ها یا پارچه های قدیمی یا وسایل دور ریختنی خود یک کاردستی درست کنید. / پوستر درباره پروژه صفحه 99 + تکالیف قبلی خود را که ناقص انجام داده اید فراموش نکنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: کتاب دانش اموز صفحه 102 : لغات مربوط به "جهان طبیعت" را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را نیز انجام دادیم + کتاب داستان جدید را خواندیم. + پروژه علمی : مقدمات زنجیره ی غذایی را به انگلیسی یاد گرفتیم.
تکلیف: صفحه اول درس 17 کتاب کار خود را تکمیل نمایید. + صفحات 100 و 101 کتاب دانش اموز را تکمیل کنید. + پروژه ی صفحه 99 کتاب دانش اموز را در قالب پوستر تا روز شنبه 25م فروردین ماه تحویل دهید. + دانش اموزانی که پیک را تحویل نداده اند در جلسه ی بعدی با لحاظ کسر بخشی از نمره به خاطر تاخیر ، میتوانند پیک را تحویل دهند تا مابقی نمره خود را بگیرند. + مسابقه نیمه نهایی spelling bee در روز شنبه 25م فروردین ماه برگزار می‌شود.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام. امیدوارم که حال شما عزیزان عالی باشد و تعطیلات خوبی را سپری کرده باشید. امروز در کلاس دانش اموزان آرزوهای خود را به انگلیسی نوشتند و برخی از اشکالات آنها رفع شدند.
تکلیف: آخرین فرصت : در قسمت "کاربرگ"، پیک نوروزی زبان را برایتان بارگذاری کرده ام. 10 نمره ی مستمر ترم دوم خود را از طریق حل دقیق تمرینات پیک خود میتوانید به دست اورید. لطفا پرینت صفحات تمرینات، در روز 2شنبه 20م فروردین ماه، مرتب و تمیز (در کاور ، یا تلق و شیرازه یا سیمی شده) همراه‌تان باشد. ممنون از شما دانش اموزان عزیز

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام. امیدوارم که حال شما عزیزان عالی باشد و تعطیلات خوبی را سپری کرده باشید. در قسمت "کاربرگ"، پیک نوروزی زبان را برایتان بارگذاری کرده ام. 10 نمره ی مستمر ترم دوم خود را از طریق حل دقیق تمرینات پیک خود میتوانید به دست اورید. لطفا پرینت صفحات تمرینات، در اولین جلسه‌ی بعد از نوروز همراه‌تان باشد. برای شما دانش آموزان عزیزم و خانواده‌های محترم‌تان، سالی پر از شادی و سلامتی آرزومندم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: