فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro 2B

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم + صفحات 88 و 89 (با تعدادی از "برترین موزه های دور دنیا" آشنا شدیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم) صفحه 149 (گرامر درس 12 مربوط به " تفاوت حال ساده و حال استمراری + نحوه "استفاده از can برای بیان درخواست و اجازه" را با تمرینات کتاب و پس از آن از طریق بازی های مرتبط، مرور کردیم) + صفحه 150 (گرامر درس 13 مربوط به "ساختار مورد نیاز جهت توصیف وجود یا عدم وجود مکان های مختلف" + "حروف اضافه -درون، بیرون، بالا، پایین، نزدیک" را با تمرینات کتاب و سپس از طریق بازی های مرتبط،مرور کردیم)
تکلیف: جلسه ی بعدی کل کتاب کار شما بررسی خواهد شد. از صفحه 1 تا صفحه 63 تمامی تمرینات را به صورت کامل انجام داده باشید. + پروژه صفحه 89 (یک پوستر درباره ی "موزه" مطابق با توضیحات پروژه صفحه 89 درست کنید) + اگر تکالیف جلسه قبل را انجام نداده اید و پوستر خود را نیاورده اید، اخرین فرصت برای جبران می‌باشد. + آهنگ های فستیوال را مرور کنید.

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ show must go on و super trouper را خواندیم. + آهنگ super trouper را به صورت کلی بارها تکرار کردیم + صفحه 87 (گرامر "پیشنهاد دادن" با استفاده از Let's و Shall we را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم) + صفحه 148 ( گرامر درس 11 مربوط به "قیدهای تکرار +کمیت ها" را با تمرینات کتاب و پس از ان از طریق بازی های مختلف مرور کردیم)
تکلیف: حتما حتما برای جلسه‌ی بعد آهنگ The Super trouper و Show must go on را به طور کامل حفظ کرده باشید. + کتاب کار تا انتهای درس 14 (یعنی صفحه 63) انجام شود. + اخرین فرصت برای : (سوال 2 صفحه 87 کتاب دانش اموز خود) یک ایمیل بنویسید و بیاورید. + جدول روتین هفته خود را با توجه به توضیحات داده شده، درست کنید. + پوستر مربوط به "امنیت در اینترنت" فراموش نشود. + از اول تا انتهای صفحه 63 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ show must go on و super trouper را خواندیم. + صفحه 86 (عبارات مربوط به "بیرون رفتن" را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به ان را انجام دادیم و فایل های شنیداری مرتبط را گوش دادیم) + صفحه 87 (گرامر "پیشنهاد دادن" با استفاده از Let's و Shall we را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به آن را انجام دادیم)
تکلیف: حتما حتما برای جلسه‌ی بعد آهنگ The Super trouper و Show must go on را به طور کامل حفظ کرده باشید. + کتاب کار صفحات 62 و 63 انجام شود. + + (سوال 2 صفحه 87 کتاب دانش اموز خود) یک ایمیل بنویسید و بیاورید. + جدول روتین هفته خود را درست کنید. + پوستر مربوط به "امنیت در اینترنت" فراموش نشود. + از اول تا انتهای صفحه 63 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید

زبان انگلیسی همگانی هفتم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آهنگ The Super trouper و Show must go on را خواندیم. + صفحه 84 (لغات مربوط به وسایل حمل و نقل عمومی را یاد گرفتیم) + صفحه 85 (گرامر مربوط به "کلمات ربط" را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم)
تکلیف: آهنگ The Super trouper و Show must go on را به طور کامل حفظ کنید پرسیده می شود + کتاب کار صفحات 60 و 61 انجام شود. + پوستر مربوط به "امنیت در اینترنت" فراموش نشود. + از اول تا انتهای صفحه 61 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: