فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 A

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم : آهنگ counting stars را بارها و بارها تمرین کردیم و خواندیم
تکلیف: موسیقی Counting stars از One republic حتما حفظ شود. + کتاب کار خود را از ابتدا تا انتهای صفحه 65 چک کنید و تمامی قسمت های ناقص را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم. + صفحه 90 (لغات مربوط به "مناظر طبیعی" را یاد گرفتیم و تمامی تمرینات مرتبط به ان را انجام دادیم) + صفحه 91 (گرامر "گذشته استمراری" را یاد گرفتیم و تا سوال 2 را انجام دادیم).
تکلیف: حتما حتما آهنگ counting stars و Show must go on را به طور کامل حفظ کرده باشید. + کتاب کار صفحات 64 و 65 انجام شود. + از اول تا انتهای صفحه 65 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم + صفحه 87 (اسامی مرکب را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم) + صفحه 88 و 89 (درباره ی کشور "اسکاتلند" متنی را خواندیم. لغات مربوط به آن و اطلاعات مربوط به این کشور را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با آن را انجام دادیم)
تکلیف: آهنگ counting stars و Show must go on را به طور کامل حفظ کنید پرسیده می شود + کتاب کار صفحه 63 انجام شود. + از اول تا انتهای درس 14 (یعنی صفحه 63) کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم + صفحه 86 (درمورد اسکاتلند و مکان های دیدنی اسکاتنلد لغات جدید را یاد یادگرفتیم و متن مرتبط با ان را خواندیم) + صفحه 87 (اشاره ای به اسامی مرکب کردیم و انها را یاد گرفتیم)
تکلیف: آهنگ counting stars و Show must go on را به طور کامل حفظ کنید پرسیده می شود + کتاب کار صفحه 62 انجام شود. + از اول تا انتهای صفحه 62 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم + کتاب ترمیک : صفحه 85 (حروف اضافه را با بازی مرور کردیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم) + کتاب اموزش پرورش : درس 5 (لغات مربوط به "رسانه ها" را یاد گرفتیم + گرامر گذشته ی ساده با قاعده "شکل مثبت،منفی و سوالی" را مرور کردیم.) + درس 6 (لغات مرتبط با "سلامتی و زخم ها" را یاد گرفتیم)
تکلیف: آهنگ counting stars و show must go on را حفظ کنید. + کتاب کار خود را تا قسمت گرامر صفحه 61 تکمیل نمایید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: