فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 A

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: دومین جلسه از پروژه علمی مربوط به "اقیانوس شناسی" در کلاس برگزار شد. (علم "اقیانوس شناسی" را مرور کردیم + درباره ی اقیانوس اتلنتیک اطلاعاتی از قبیل مکان، مولفه های مهم آن و حیوانات مهم آن را یادگرفتیم و ویدیوهای مرتبطی در این راستا تماشا کردیم) + کتاب کار زبان اموزش و پرورش : نمونه سوالات مرتبط را با کمک بچه ها در کلاس انجام دادیم.
تکلیف: دوشنبه مورخ 3 اردیبهشت، "آزمون کلاسی زبان انگلیسی" از درس 17 تا 19 برگزار خواهد شد و نمرات مستقیما روی برد طبقات قرار خواهد گرفت. لطفا آمادگی لازم را داشته باشید دروس را مرور کنید و اگر سوالی بود شنبه حتما بپرسید. + کتاب کار خود را از اول تا انتهای صفحه 81 تکمیل شود. + صفحات 153 تا 156 کتاب دانش اموز خود را حتما تکمیل نمایید تا بعدا در کلاس رفع اشکال شود. + پروژه صفحه 111 را تکمیل کنید. + کتاب کار کتاب زبان اموزش پرورش خود را نیز تا درس اخر انجام دهید. در صورت وجود نواقص در تکالیف ارایه شده قبلی، روز شنبه تکمیل شده ی ان را ارایه فرمایید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: 109: کاربرد و معنای کلمات ربط موجود در این صفحه مرور و تکرار شد و از تمرین 2 به بعد را در کلاس حل کردیم. + صفحات 110 و 111 (درباره ی "تلویزیون و برنامه های تلویزیونی بریتانیایی در سراسر جهان" متنی خواندیم و در رابطه با این موضوع تمرینات مرتبط با ان را در کتاب انجام دادیم.). + صفحه 112 (لغات مربوط به فعالیت های مرتبط با اردو را خواندیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم). + صفحه 113 ( گرامر "have to" را به صورت کامل یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم)
تکلیف: کتاب کار خود را از اول تا انتهای صفحه 81 حتماااا تکمیل کنید. + صفحات 153 تا 156 کتاب دانش اموز خود را حتما تکمیل نمایید تا بعدا در کلاس رفع اشکال شود. + پروژه صفحه 111 را تکمیل کنید. + + تکالیف قبلی خود را که ناقص انجام داده اید فراموش نکنید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 108 و 109 تدریس شدند. 108 : خواندن و درک متن مربوط به یک کتاب داستان از دیدگاه شخصی یک فرد انجام شد و با انالیز کردن قسمت های مختلف ان به عنوان ک مدل نوشتاری مهارت نوشتن نیز تمرین گردید. 109: کاربرد و معنای کلمات ربط موجود در این صفحه تمرین و تکرار شد.
تکلیف: کتاب کار خود را از اول تا انتهای صفحه 78 حتماااا تکمیل کنید. + صفحات 153 تا 155 کتاب د انش اموز خود را حتما تکمیل نمایید تا بعدا در کلاس رفع اشکال شود. + تکالیف قبلی خود را که ناقص انجام داده اید فراموش نکنید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحات 106 و 107 تدریس شدند. 106: انواع ژانرهای کتاب و مجلات و انواع نوشته های موجود در ان ها تحلیل و بررسی شد و لغات مربوطه آموخته شد. 107: مهارت شنیداری جهت تمرین لغات جدید تمرین شد و گرامر چگونگی ساخت جملات پیشنهادی تمرین و تکرار شد.
تکلیف: صفحات 76 و 77 کتاب کار انجام شود. موفق باشید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 103 (گرامر "آینده" با استفاده از be going to را یاد گرفتیم، تفاوت آن را با گرامر آینده با استفاده از will با یکدیگر بررسی کردیم و سپس تمرینات مرتبط با آن را در کتاب انجام دادیم) + صفحه 104 (لغات مرتبط با "مسابقات استعدادیابی" و متن مرتبط با آن) + صفحه 105 (لغات مرتبط با "سرگرمی") + صفحه 106 (بخشی لغات مرتبط با "مجلات") را یاد گرفتیم، فایل های صوتی مرتبط با آن را با هدف تقویت مهارت "شنیداری" گوش دادیم و سپس تمرینات مرتبط با آن را در جهت تقویت مهارت های نوشتاری و خوانداری و مکالمه نیز انجام دادیم. + اولین جلسه از پروژه علمی مربوط به "اقیانوس شناسی" در کلاس برگزار شد. (با علم "اقیانوس شناسی" آشنا شدیم. + درباره ی اقیانوس آرام اطلاعاتی از قبیل مکان، مولفه های مهم آن و حیوانات مهم آن را یادگرفتیم و ویدیوهای مرتبطی در این راستا تماشا کردیم)
تکلیف: کتاب کار را تا انتهای صفحه 76 تکمیل کنید. + صفحات 153 و 154 کتاب دانش اموز خود را تکمیل کنید. + درباره ی "اقیانوس شناسی" تحقیق کنید و در برگه آ4 تحویل دهید. + مسابقه نیمه نهایی spelling bee در روز شنبه 25م فروردین ماه برگزار می‌شود + دانش اموزانی که پیک را تحویل نداده اند در جلسه ی بعدی با لحاظ کسر بخشی از نمره به خاطر تاخیر ، میتوانند پیک را تحویل دهند تا مابقی نمره خود را بگیرند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: