فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 A

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: سلام. امیدوارم که حال شما عزیزان عالی باشد و تعطیلات خوبی را سپری کرده باشید. در قسمت "کاربرگ"، پیک نوروزی زبان را برایتان بارگذاری کرده ام. 10 نمره ی مستمر ترم دوم خود را از طریق حل دقیق تمرینات پیک خود میتوانید به دست اورید. لطفا پرینت صفحات تمرینات، در اولین جلسه‌ی بعد از نوروز همراه‌تان باشد. برای شما دانش آموزان عزیزم و خانواده‌های محترم‌تان، سالی پر از شادی و سلامتی آرزومندم.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: صفحه 101 (دروس 13 تا 16 را مرور کردیم و تمرینات مرتبط با ان را انجام دادیم). + صفحات 148 (گرامر های درس 11 را از طریق تمرینات و بازی های مرتبط مرور کردیم)
تکلیف: تکالیف و کتاب کارها از صفحه اول تا انتهای درس 16 یعنی صفحه 71 به صورت کامل چک میشود. (حتی بخش های شنیداری باید کامل باشد. پس تمامی بخش های ناقص را چک و تکمیل کنید) + برای پوستر صفحه 99 کتاب دانش اموز تا فردا فرصت دارید. (پوستر درباره ی یکی از حیوانات مورد علاقه اتان میباشد که باید به جزئیات خواسته شده در صفحه 99 هم در پوستر خود پاسخ دهید.)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم. + نمونه سوالات درس 4 تا 6 کتاب اموزش پرورش را کار کردیم تا برای ازمون پا به پا اماده شویم. + برگه نمونه سوالات 4 تا 6 دیگری نیز تحویل دانش اموزان داده شد تا در منزل تمرین کنند.
تکلیف: کاربرگ نمونه سوالات درس 4 تا 6 ک تحویل داده شد را تکمیل کنید + تکالیف و کتاب کارها از صفحه اول تا انتهای درس 16 یعنی صفحه 71 به صورت کامل چک میشود. (حتی بخش های شنیداری باید کامل باشد. پس تمامی بخش های ناقص را چک و تکمیل کنید) + برای پوستر صفحه 99 کتاب دانش اموز تا روز شنبه فرصت دارید. (پوستر درباره ی یکی از حیوانات مورد علاقه اتان میباشد که باید به جزییات خواسته شده در صفحه 99 هم در پوستر خود پاسخ دهید.)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم + صفحه 99 (درباره ی "مراقبت از حیوانات" صحبت کردیم + درباره ی "انقراض زنبورها و کمک به نجات انها با یکدیگر صحبت کردیم + تمرینات مرتبط با ان را از سوال 6 به بعد انجام دادیم) + صفحه 100 و 101 (دروس 13 تا 16 را مرور کردیم و تمرینات مرتبط با ان را تا سوال شماره 1 بخش نوشتاری صفحه 101 انجام دادیم).
تکلیف: تکالیف و کتاب کارها از صفحه اول تا انتهای درس 16 یعنی صفحه 71 به صورت کامل چک میشود. (حتی بخش های شنیداری باید کامل باشد. پس تمامی بخش های ناقص را چک و تکمیل کنید) + برای پوستر صفحه 99 کتاب دانش اموز تا روز شنبه فرصت دارید. (پوستر درباره ی یکی از حیوانات مورد علاقه اتان میباشد که باید به جزییات خواسته شده در صفحه 99 هم در پوستر خود پاسخ دهید.)

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم + نمونه سوالات کتاب اموزش پرورش را با یکدیگر حل کردیم.
تکلیف: امتحان همگام 3 در روز 3شنبه 15 اسفند ماه از دروس 10 تا 14 برگزار خواهد شد. لطفا آمادگی لازم را داشته باشید و از الان مطالعه را شروع کنید تا متوجه اشتباهات خود شوید و اگر سوالی داشتید حتما بپرسید. + تکالیف و کتاب کارها از صفحه اول تا انتهای درس 16 یعنی صفحه 71 به صورت کامل چک میشود. (حتی بخش های شنیداری باید کامل باشد. پس تمامی بخش های ناقص را چک و تکمیل کنید). + یک داستان حدااقل 35 کلمه ای برای تصاویر انتهای صفحه 97 کتاب دانش اموز نوشته و در کاغذ آ4 تحویل دهید. + کتاب دانش اموز تمرینات صفحات 100 و 101 را تکمیل کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: