فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: سطح Intro3 A

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم + کتاب اموزش پرورش : درس 6 (لغات مرتبط به "سلامتی و زخم ها" را یاد گرفتیم + نحوه تلفظ صحیح جملات پرسشی صفحه 100 را کار کردیم + متن مربوط به "سلامتی" درس 6 را نیز خواندیم.)
تکلیف: حتما حتما آهنگ counting stars از OneRepublic و Show must go on را به طور کامل حفظ کرده باشید. + کتاب کار اموزش پرورش خود را تا درس 6 تکمیل کنید. + برای زبان ترمیک : از اول تا انتهای صفحه 68 کتاب کار زبان خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.

زبان انگلیسی همگانی نهم

مدرس: نصرتی، مبینا
فعالیت: آیتم های فستیوال را تمرین کردیم + صفحه 91 (تمرینات مرتبط با گرامر "گذشته استمراری" را -از سوال 2 به بعد- انجام دادیم) + صفحه 92 (متنی درباره ی Loch Ness خواندیم و لغات لازمه و مرتبط با متن را یاد گرفتیم + تمرینات مرتبط با متن را نیز انجام دادیم) + صفحه 93 (لغات مربوط به "اب و هوا" را یادگرفتیم + تمرینات مرتبط به آن را نیز انجام دادیم) + صفحه 94 (لغات مربوط به "حیوانات" را یاد گرفتیم و تمرینات مرتبط به ان را نیز انجام دادیم).
تکلیف: حتما حتما آهنگ counting stars از OneRepublic و Show must go on را به طور کامل حفظ کرده باشید. + کتاب کار انتهای صفحه 65 و صفحات 66 و 67 و 68 انجام شود. + از اول تا انتهای صفحه 68 کتاب کار خود را چک کنید و تمامی قسمت های ناقص کتاب کار خود را تکمیل کنید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: