فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم پسرانه جمهوری تهران
کلاس: 41161

دین و زندگی دهم

مدرس: نعیمی، ابوالفضل
فعالیت: برنامه مطالعاتی شماره11- رشته ریاضی شروع : 21 آبان 1401 پایان: 28 آبان 1401 این برنامه پیشنهادی با توجه به نظر دبیران تدوین شده است. تکالیف دبیران نیز در برنامه گنجانده شده است. مهم: زمان آزمون ها در برنامه درج شده است
تکلیف: بسیار مهم سلام خدمت همه اولیا محترم و دانش اموزان گرامی: چند نکته : 1- ضمن عرض خسته نباشید بابت ازمون امروز ؛ فردا همه ی دانش اموزان با دفتر تحلیل ازمون به مدرسه می ایند( اگر تحلیل ازمون امروز رو به بعدا موکول کنید مثل این میمونه که نونتون بیات شده) ؛ همچنین دفتر برنامه ریزی هم به همراه داشته باشید . وگرنه حسابتون با کرام الکاتبینه 2- دانش اموزانی که هنوز گزارش ازمون 1400 رو نفرستادند تا امشب بهشون فرصت میدم که برای من ارسال کنند (تلگرام یا واتس اپ یا پرتال یا ای گپ) 3-نمرات همگام یک ارسال شده تا به صورت کارنامه به دست ما برسه طی روز های آتی با اولیا تماس گرفته خواهد شد تا کارنامه ها توزیع شود ؛ تمامی نمرات از 20 نمره خواهد بود که 16 نمره برگه و 4 نمره را بنده محاسبه کردم ، ممکن است دانش اموزی در برگه از 16 ؛ 16 نمره گرفته باشد اما در کارنامه 19 باشد که این نشان می دهد از نظر من 4 نمره کامل را نگرفته است . نحوه محاسبه این 4 نمره مربوط دفتر برنامه ریزی و دفتر تحلیل و ... است . باید عرض کنم که تعداد دانش اموزانی که 4 نمره را کامل دریافت کرده اند به تعداد انگشتان دست است. (جای تأمله!)

هندسه‌ی دهم

مدرس: پور علی، رضا
فعالیت: درصد گیری آزمون تستی 1400 را ارسال کنید .

ریاضی دهم

مدرس: تقی نژاد، رامین
فعالیت: تکالیف درس ریاضی پیام اقای تقی نژاد: به 12 تا از 24 تا سوال بصورت تشریحی پاسخ بدهید مهلت تا روز چهارشنبه
تکلیف: تکالیف درس ریاضی پیام اقای تقی نژاد: به 12 تا از 24 تا سوال بصورت تشریحی پاسخ بدهید مهلت تا روز چهارشنبه

دین و زندگی دهم

مدرس: نعیمی، ابوالفضل
فعالیت: پاسخ آزمون هندسه (همگام 2 ) پارسال (فایل سوال در درس هندسه اپلود شده است) روز یکشنبه بعد از کلاستون ساعت 15 مدرسه هستم هرکسی سوالی داشت رفع اشکال خواهم کرد. لطفا مطالعه کافی را داشته باشید .

هندسه‌ی دهم

مدرس: پور علی، رضا
فعالیت: سوالات و هندسه (همگام 2 ) پارسال( پاسخ ام در درس دینی آپلود می شود) روز یکشنبه بعد از کلاستون ساعت 15 مدرسه هستم هرکسی سوالی داشت رفع اشکال خواهم کرد. لطفا مطالعه کافی را داشته باشید .

دین و زندگی دهم

مدرس: نعیمی، ابوالفضل
فعالیت: برنامه مطالعاتی شماره10- رشته ریاضی شروع : 14 آبان 1401 پایان: 20 آبان 1401 این برنامه پیشنهادی با توجه به نظر دبیران تدوین شده است. تکالیف دبیران نیز در برنامه گنجانده شده است. مهم: زمان آزمون ها در برنامه درج شده است و همچنین از امروز مطالعه برای آزمون جامع تستی پایان دوره مورد انتظار است . فایل آزمون پارسال نیز در اختیارتان قرار گرفته است.
تکلیف: https://www.aparat.com/v/UZ8y3 لینک فیلم ضبط شده جلسه مقدمات هندسه کلاس امروز
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: