فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز لغات مربوط به صدای ow دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (No) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم .
تکلیف: عزیزانم لطفا No و جملات صدای "ow" را در دفتر فانیکس انجام دهید. اولیای گرامی لطفا پشت دفتر انگلیسی زبان آموزان عزیزم را امضا کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز بعد از مرور طرز نگارش و تفاوت "oa" و "ow" کلمات صدای ow تدریس و تمرین شد. سه خط اول دفتر فانیکس نیز در کلاس انجام شد.
تکلیف: عزیزان لطفا کلمات صفحه ی مربوط به صدای ow را تا آخر (بجز no) بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز پنجمین صدای ترکیبی از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای ow را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای ow در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای ow را یاد گرفتیم.
تکلیف: لطفا دو خط اول صدای ow را در دفتر فانیکس انجام دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای oa دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (was) با صدای جادویی یادگرفتیم. همچنین دیکته ی جذاب بادکنکی tricky words را داشتیم.
تکلیف: عزیزانم، لطفا جملات و کلمات مربوط به Was را در دفتر فانیکس کامل کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز بعد از مرور کلمات، داستان و شعر صدای "oa" کلمات روخوانی و نوشتاری این حرف تدریس شد. بعضی از کلمات داخل دفتر فانیکس هم در کلاس نوشته شد.
تکلیف: لطفا کلمات مربوط به صدای oa (به جز was) در دفتر فانیکس تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: