فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز بعد از مرور جملات صدای " or" سری به جنگل فانیکس زدیم و با حرف جدید " Z" آشنا شدیم. با اسم، صدا و کلمات این حرف آشنا شدیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، جملات صفحه ی 65 و دو خط اول 66 دفتر فانیکس را بنویسید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در کلاس زبان پر از ترانه ما، امروز داستان، شعر، اکشن، اسم، صدا، نوشتار و لغات مربوط به صدای or دوره شد.و در ادامه مسیر سفر جذاب و پرماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک کلمه (give) با صدای جادویی یادگرفتیم و جمله های مربوط به این صدای جادویی را خواندیم . بازی روخوانی و سریع خوانی نیز انجام شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، صفحه‌ی 64 دفتر فانیکس را به صورت کامل انجام دهید. همچنین در یک ورقه A4 به تعداد تمام کلمات tricky words ابر بکشید، و آن ها را در ابر ها بنویسید. حتما ورقه ها را جهت بازی روز یکشنبه به مدرسه آورید.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز، صدای ( or ) از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای or را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای or در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای or را یاد گرفتیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم دو خط اول مربوط به صدای or را در صفحه ی 64 دفتر فانیکس بنویسند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس شاد فانیکس مان، ما دیکته ی کلمات با صداهای مختلف را با مداد شمعی تمرین کردیم. همچنین شعر مربوط به فستیوال نیز تمرین شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، برای فردا دیکته ی تمام tricky words که تا الان یاد گرفتیم را در یک ورقه ی A4 تمرین کنید. همچنین عزیزانی که تا آخر صفحه ی 63 انجام نداده اند، تکمیل کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس فانیکس کلمات صدای "ee" به صورت روانخوانی و سریع خوانی مرور شد. تصاویر مربوط به صدای "ea" نیز مرور شد و کلمات این صدا تدریس و تمرین شد.
تکلیف: اولیای گرامی لطفا و خواهشا در مورد تکلیف زبان آموزان عزیزم دقت کنید و به درستی برای آن ها در دفتر فانیکس علامت بزنید. ممنون از دقت نظر و همراهی شما عزیزان. تکلیف امروز: اتمام صفحه ی 61 دفتر فانیکس و نوشتن 7 خط اول صفحه ی 62.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: