فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز بعد از مرور صدای ai, با کلمات جدید این صدا آشنا شدیم و دیکته ی آنان را نیز یاد گرفتیم. Tricky word جدید این درس که کلمه ی some میباشد، تدریس شد.
تکلیف: زبان آموزانی که خطوط 3،4 و 5 را در کلاس ننوشتند حتما این خطوط را کامل کنند. خطوط 6 و 7 و کلمه ی some نیز نوشته شود. دانش آموزانی که دفتر زبان انگلیسی خود را امروز به مدرسه نیاوردند لطفا فردا تحویل بنده دهند. لطفا فیلم موجود در لینک زیر برای زبان آموزان عزیز پخش شود. https://aparat.com/v/4FdW1

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس علوم انگلیسی جذاب و هیجان انگیز ما ، امروز انواع حالت های ماده ( نرمی ، سفتی ،شفاف ، سختی و صافی )را آموختیم . سپس زبان آموزان عزیزم تمام اجسام موجود در کلاس را لمس کردند و درنهایت انواع حالت های مواد را تشخیص دادند .

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز اولین صدای ترکیبی از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای ai را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای ai در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن صدای ai را یاد گرفتیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، خطوط 1 و 2 دفتر فانیکس صفحه 34 نوشته شود. پشت دفتر زبان های خود را نیز چک کنید و از اشتباهات خود یک خط بنویسید. نکته: اولیای گرامی لطفا هرروز پورتال چک شود چون امروز چند دانش آموزان تکلیف خود را ننوشته بودند و این تمرین های نوشتن در روند یادگیری تاثیر بسزایی دارد. لطفا فیلم موجود در لینک زیر را برای زبان آموزان عزیزم پخش کنید. https://www.aparat.com/v/8H0Ne

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز ما مروری بر مفاهیم دو جلسه پیش داشتیم. کلمه ی you به عنوان tricky word تدریس شد و جملات مربوط به آن نیز تدریس شد. همچنین بازی بامزه‌ی انجام دادیم که در آن زبان آموزان عزیزم با مگس کش، مگس های روی کلمات را می‌میکشتند و کلمات را روخوانی می‌کردند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، جملات مربوط به حرف Y را در دفتر فانیکس خود انجام دهید. اولیای گرامی، لطفا موقع نوشتن کلمات به دانش آموزان تاکید کنید که با مداد تراش شده و منظم کلمات را بنویسند. همچنین خطوط کلمات را کامل پر کنند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز حرف، شعر و کلمات حرف Yy مرور شد. روخوانی و blend کلمات حرف مربوط Yy تدریس شد. همچنین بادکنک بازی برای تثبیت کلمات نیز انجام شد.
تکلیف: زبان آموزان عزیز، خطوط 10،11،12 و 13 انجام شود. لطفا فیلم موجود در لینک زیر را برای زبان آموزان عزیز پخش کنید. https://aparat.com/v/dzu7J

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: فعالیت در ادامه سفر پر از ماجرا ما به دنیای فانیکس امروز یک حرف جدید از کتاب ALV Phonics2 را یاد گرفتیم. داستان صدای Yy را تعریف کردیم، اکشن مربوط به آن را حسابی تمرین کردیم.سپس به شعر آن گوش دادیم. با چندین کلمه که صدای Yy در آن تکرار می‌شود آشنا شدیم و در نهایت طرز نوشتن حرف Yy را یاد گرفتیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیز خطوط 1، 3 و 5 دفتر فانیکس را انجام دهید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: