فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 1
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی - با توجه به شروع هفته ملی علوم از بازه زمانی شنبه 23/ دی ماه لغایت چهارشنبه 27/ دی ماه، تمامی برنامه های کلاسی تغییر نموده و در این هفته دانش آموزان عزیز بر اساس برنامه ارسالی که در روز چهارشنبه 20/دی/1402 بخش "آزمایشگاه "آپلود شده است فعالیت های پژوهشی و آموزشی خود را انجام خواهند داد.(حتماً برنامه هفته ملی علوم را مطالعه بفرمایید) یادآور می گردد روزانه معلمین محترم کتاب های درسی که لازم است دانش آموزان همراه داشته باشند را در پرتال ذکر می نمایند. امیدواریم این هفته ی پر نشاط و خلاق علمی - آموزشی برای دانش آموزان خوبمان جذاب و پربار بوده و تمامی تلاش خود را برای موفقیت هر چه بیشتر گروه های هاوسیستمی خود به کار بندند. یادآور می گردد لینک هفته ملی علوم را در گوگل کپی کرده و آن را همراه با دانش آموز عزیزمان مشاهده بفرمایید. https://aparat.com/v/t2eLY با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
تکلیف: پژوهشگران من، لطفا صفحات 109، 110 و 117 کتاب کار ریاضی انجام شود. کتاب مورد نیاز روز یکشنبه 24 دی که باید همراه دخترم باشد: کتاب کار ریاضی علوی.

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی در اولین روز از هفته ی ملی علوم: ابتدای کلاس، با یک موسیقی ملایم بی کلام توجه دانش آموزان را به خود جلب نمودیم؛ سپس دخترانمان طبق گروه های هاوسیستمی تقسیم شدند. طرز چیدمان کلاس هم با توجه به گروه دانش آموزان تغییر کرد. عزیزانمان با گفت و گو و در نظر گرفتن نظرات یکدیگر، هر کدام یک سرگروه برای پروژه های امروز خود انتخاب نمودند. 1 - پروژه ی " طبقات رنگی رنگی ": قبل از شروع آزمایش دانش آموزان به مشاهده ی کلیپی سرشار از شگفتی های پژوهش پرداختند و از اتفاقات شیمیایی که در ویدیو رخ می داد، بسیار هیجان زده شده بودند. در این آزمایش به هر گروه لیوان بلندی داده شد. در ابتدا عسل، سپس مایع ظرفشویی را دلبندانمان داخل لیوان ریختند. در ادامه ی کار، آب را به آرامی به این طبقات اضافه نمودند. روغن و الکل آخرین طبقات این آزمایش بودند؛ سپس ابزارهایی به دانش آموزان داده شد تا داخل لیوان بیاندازند و در نهایت در مورد مبحث " چگالی " به زبانی کودکانه با دخترانم به گفت و گو پرداختیم. 2- پروژه ی" تابلوی حبوبات ": دلبندانم این زنگ پژوهشی خود را با تماشای تصاویری از حبوبات آغاز نمودند. سپس در مورد حبوبات و فواید آنان گفت و گو کردیم. در ادامه، سرگروه هر تیم، به صورت شانسی یکی از 4 برگه ای که معلم در مقابلش گرفته بود را انتخاب می کرد. دانش آموزان با همکاری یکدیگر تصاویری که به آنان داده شده بود را با حبوبات تزیین نمودند و یک تابلوی حبوباتی ساختند. 3- پروژه ی " کافه سلامت ": کلاسمان با تماشای کلیپ نحوه ی خشک کردن میوه در منزل شروع شد. سپس در مورد خواص میوه ها انیمیشنی پخش نمودیم و به گفت و گو در مورد آن پرداختیم. دلبندان من میوه هایشان را مطابق فیلمی که دیدند برش زدند و بعد از قرار دادن کاغذ روغنی بر روی شوفاژ کلاسمان، میوه های خود را بر روی آن چیدند تا خشک شوند. در پایان اولین روز پژوهشیمان ، گروه آبی به عنوان همکارترین و متحدترین گروه هاوسیستم معرفی و تشویق شد.
تکلیف: دانش آموزانی که هنوز سیخ چوبی بلند خود را که می بایست به رنگ هاوسیستمی خود، رنگ می زدند، به مدرسه نیاورده اند؛ حتما فردا سیخ های خود را همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: در زنگ پایه، جشن اسم آنیا جان ( با تشکر از خانم خدایی عزیز، بابت گیفت ها و یادبودهای زیبایی که تهیه نموده بودند. ) رابرگزار نمودیم.
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی - با توجه به شروع هفته ملی علوم از بازه زمانی شنبه 23/ دی ماه لغایت چهارشنبه 27/ دی ماه، تمامی برنامه های کلاسی تغییر نموده و در این هفته دانش آموزان عزیز بر اساس برنامه ارسالی که در بخش "آزمایشگاه "آپلود شده است فعالیت های پژوهشی و آموزشی خود را انجام خواهند داد.(حتماً برنامه هفته ملی علوم را مطالعه بفرمایید) یادآور می گردد روزانه معلمین محترم کتاب های درسی که لازم است دانش آموزان همراه داشته باشند را در پرتال ذکر می نمایند. امیدواریم این هفته ی پر نشاط و خلاق علمی - آموزشی برای دانش آموزان خوبمان جذاب و پربار بوده و تمامی تلاش خود را برای موفقیت هر چه بیشتر گروه های هاوسیستمی خود به کار بندند. یادآور می گردد لینک هفته ملی علوم را در گوگل کپی کرده و آن را همراه با دانش آموز عزیزمان مشاهده بفرمایید. https://aparat.com/v/t2eLY با تشکر کیهان معاون آموزشی

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - پرسش اعداد از همه ی دانش آموزان. - انجام صفحه ی 106 کتاب کار ( مبحث دسته کردن) . - انجام صفحه ی 107 کتاب کار ( مبحث دسته کردن) . - انجام صفحه ی 108 کتاب کار ( مبحث دسته کردن و جدول سودوکو ) .
تکلیف: دانش آموزان من، از روی برگه ی عدد نویسی، تمرین و تکرار کافی جهت پرسش کلاسی فردا داشته باشند.( به طور مثال: 20 یعنی چه؟ 20 یعنی 2 دسته ی ده تایی و 0 یکی) ** اولیای عزیز، لطفا تمرین و تکرار کافی در این موارد اتفاق بیفتد و حتما مبحث اعداد و اهمیت آن را جدی بگیرید: 1- معنی هر عدد ( یعنی چه؟ ) . 2- ترتیب و شمارش از 0 تا 20. 3- ترتیب و شمارش برعکس از عدد 20 تا 0.

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - تمرین و تکرار فصل زمین خانه ی خاکی ما ( صفحات 90 و 91 کتاب کار علوم). - انجام صفحه ی 91 کتاب کار ( مبحث فصل زمین، خانه ی خاکی ما) . - انجام صفحه ی 92 کتاب کار ( مبحث فصل زمین، خانه ی خاکی ما) . - انجام صفحه ی 93 کتاب کار ( مبحث فصل زمین، خانه ی خاکی ما) . - انجام صفحه ی 94 کتاب کار ( مبحث فصل زمین، خانه ی خاکی ما) . - انجام صفحه ی 95 کتاب کار ( مبحث فصل زمین، خانه ی خاکی ما) . - گفت و گو در ارتباط با ساخت آجر ( صفحه ی 96). - گفت و گو در ارتباط با نفوذ پذیری آب در انواع خاک ها. ( صفحه ی 96).

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - اجرای خلاقانه ی آقای " گی " و خانم " گان ". - آموزش ترکیب " گی " و " گان " با کلمات. - نمایش انیمیشن در مورد این مبحث. - انجام سوال دوم صفحه ی 38 دفتر مشق خلاق جهت تثبیت آموزش.
تکلیف: دلبندان من، لطفا: - صفحه ی 33 دفتر مشق خلاق با دقت انجام شود. - سوال اول صفحه ی 38 دفتر مشق خلاق تکمیل گردد. - صفحه ی 141 کتاب کار فارسی تمرین روان خوانی شود.( حداقل 3 بار ) . _ پس از تمرین روان خوانی کتاب کار، صفحه ی 36 دفتر مشق انجام شود. - کتاب های مورد نیاز برای شنبه 1402/10/23: کتاب کار ریاضی علوی / دفتر مشق خلاق.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: گرم کردن-آموزش و تمرین پرتاپ توپ یک دستی و ضربه زدن به توپ-آموزش نشستن و بلندشدن از زمین-و مسابقه لی گل(هدف:تقویت پاها-تعادل-تمرکز)را تمرین کردند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث رعایت قوانین و مقررات در مدرسه آموزش داده شد

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز صفحه ی 29 کتاب ریاضی که مفهوم ساعت هست تدریس شد. اولیای گرامی لطفا شنبه کتاب ریاضی و کاربرگ داده شده همراه با ذکر اسم تحویل بنده داده شود.

آزمایشگاه

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: با سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی - با توجه به شروع هفته ملی علوم از بازه زمانی شنبه 23/ دی ماه لغایت چهارشنبه 27/ دی ماه، تمامی برنامه های کلاسی تغییر نموده و در این هفته دانش آموزان عزیز بر اساس برنامه ارسالی که در بخش "آزمایشگاه "آپلود شده است فعالیت های پژوهشی و آموزشی خود را انجام خواهند داد.(حتماً برنامه هفته ملی علوم را مطالعه بفرمایید) یادآور می گردد روزانه معلمین محترم کتاب های درسی که لازم است دانش آموزان همراه داشته باشند را در پرتال ذکر می نمایند. امیدواریم این هفته ی پر نشاط و خلاق علمی - آموزشی برای دانش آموزان خوبمان جذاب و پربار بوده و تمامی تلاش خود را برای موفقیت هر چه بیشتر گروه های هاوسیستمی خود به کار بندند. یادآور می گردد لینک هفته ملی علوم را در گوگل کپی کرده و آن را همراه با دانش آموز عزیزمان مشاهده بفرمایید. https://aparat.com/v/t2eLY با تشکر کیهان معاون آموزشی
تکلیف: برنامه هفته ملی علوم

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - پرسش اعداد از همه ی دانش آموزان. - آموزش عدد 16 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی. - آموزش عدد 17 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی. - آموزش عدد 18 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی. - آموزش عدد 19 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی. - آموزش عدد 20 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی. - انجام صفحه ی 111 کتاب ریاضی ( مبحث اعداد بیش تر از 10).
تکلیف: دختران من، از روی برگه ی عدد نویسی، تمرین و تکرار کافی جهت پرسش کلاسی فردا داشته باشند.( به طور مثال: 17 یعنی چه؟ 17 یعنی 1 دسته ی ده تایی و 7 یکی)

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - آموزش نشانه ی " گ" . - آموزش نام ها و صدای این نشانه. - آموزش تفاوت ( ق ) با ( گ ). - آموزش نحوه ی نوشتن این نشانه . - آموزش نحوه ی نوشتن گا. - ترکیب این نشانه با امدادگرها همراه با حرکات پیرامید. - زدن مثال کلمه ای برای هر ترکیب توسط همه ی دانش آموزان. - روخوانی از روی درس" جنگل " توسط همه ی دانش آموزان. - پذیرایی از دانش آموزان با گز برای نشانه ی" گ " ( با تشکر از خانم محمدی ها ، بابت تهیه ی پرتقال های بامزه ) . - برگزاری جشن اسم سروناز جان ( با تشکر از خانم اسمعیل پور عزیز، بابت گیفت ها و یادبودهای زیبایی که تهیه نموده بودند. ) - برگزاری جشن اسم پانیسا جان ( با تشکر از خانم مهدی قلی پور عزیز، بابت گیفت ها و یادبودهای زیبایی که تهیه نموده بودند. )
تکلیف: خوشگل های من، لطفا: - صفحات 34، 35 و 37 دفتر مشق با دقت و خوش خط نوشته شود. - کتاب های مورد نیاز فردا: کتاب کار ریاضی علوی/ کتاب کار علوم علوی/ دفتر مشق خلاق.

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 77 کتاب نگارش ( مبحث درس گ ) . - انجام صفحه ی 78 کتاب نگارش ( مبحث درس گ ) .

قرآن اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - بازگویی داستان هدیه ی پدربزرگ ( صفحه ی 36و 37). - گفت و گو در رابطه با داستان هدیه ی پدربزرگ. - گفت و گو در ارتباط با کلاس قرآن و آداب آن ( صفحه ی 38). - پخش آهنگ شعر " آرزوی من " ( صفحه ی 39). - آموزش نحوه ی خواندن لوحه های قرآنی به صورت ترکیب ترکیب. - هم خوانی لوحه ی شماره ی 4 به صورت دسته جمعی ( صفحه ی 40). - آموزش خواندن لوحه ی شماره ی 5.( صفحه ی 40). - خواندن لوحه ی شماره ی 5 توسط تک تک دانش آموزان. - هم خوانی لوحه ی شماره ی 6 به صورت دسته جمعی ( صفحه ی 41). - آموزش خواندن لوحه ی شماره ی 7.( صفحه ی 41). - خواندن لوحه ی شماره ی 7 توسط تک تک دانش آموزان. - پخش انیمیشن سوره ی ناس و هم خوانی دانش آموزان ( صفحه ی 42). - پخش آهنگ سوره ی ناس و انتخاب نام مناسب برای آن توسط دانش آموزان. - پخش انیمیشن داستان " مهربان ترین معلم " ( صفحه ی 44). - گفت و گو در ارتباط با این داستان. - هم خوانی لوحه ی شماره ی 9 به صورت دسته جمعی ( صفحه ی 45). - آموزش خواندن لوحه ی شماره ی 10.( صفحه ی 45). - خواندن لوحه ی شماره ی 10 توسط تک تک دانش آموزان.
تکلیف: دختران من، لطفا: - لوحه های شماره ی 4، 5، 6، 7، 9 و10 جهت پرسش کلاسی هفته ی بعد تمرین و تکرار شود. - دانش آموزانی که مایلند، می توانند تا سه شنبه ی هفته ی بعد رحل ( مطابق توضیحات صفحه ی 49 کتاب قرآن) بسازند و به کلاس بیاورند.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش copy و cut کردن اشکال و ویرایش آن ها (بزرگ و کوچک کردن با ابزار انتخاب) انجام شد ؛ همچنین با Undo (لغو عمل انجام شده) و Redo (بازگرداندن عمل لغو شده) آشنا شدیم.
تکلیف: یادآوری : دختر قشنگم از ابزار shapes استفاده کن و یک نقاشی زیبا با رنگ دلخواه بکش و عکس آن را در پرتال برای من ارسال کن. * توجه : عزیزم تا یک هفته ی آینده یعنی 26 دی ماه زمان داری .*
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی، با توجه به فصل سرما و بروز بیماری های مرتبط با این فصل، لطفاً از آوردن دانش آموز عزیزمان که بیمار و کسالت دارد جداً خودداری کرده و همکاری را لازم را در این خصوص مهم با مدرسه و آموزگار پایه داشته باشید. حضور دانش آموز بیمار در کلاس باعث تکثیر بیماری به دیگر شاگردان شده و شرایط آموزشی و روانی کلاس را مختل می نماید. باتشکر و سپاس از همراهیتان واحد بهداشت و آموزشی علوی

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - پرسش اعداد از همه ی دانش آموزان. - انجام صفحه ی 102 کتاب ریاضی ( مبحث دسته بندی) . - انجام صفحه ی 103 کتاب ریاضی ( مبحث دسته بندی) . - انجام صفحه ی 107 کتاب ریاضی ( مبحث اعداد بیش تر از 10 ) . - انجام صفحه ی 109 کتاب ریاضی ( مبحث خط تقارن و جدول سودوکو) .
تکلیف: زیبارویان من، از روی برگه ی عدد نویسی، تمرین و تکرار کافی جهت پرسش کلاسی فردا داشته باشند.( به طور مثال: 15 یعنی چه؟ 15 یعنی 1 دسته ی ده تایی و 5 یکی)

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 131 کتاب کار (مبحث درس پ ). - انجام صفحه ی 132 کتاب کار (مبحث درس پ ). - انجام صفحه ی 133 کتاب کار (مبحث درس پ ). - انجام صفحه ی 134 کتاب کار (مبحث درس پ ). - برگزاری جشن اسم آوا جان ( با تشکر از خانم قویدل عزیز، بابت گیفت ها و یادبودهای زیبایی که تهیه نموده بودند. )
تکلیف: خوش نویسان من، لطفا: - صفحات 27 و 29 دفتر مشق با دقت و خوش خط نوشته شود. - صفحه ی 135 کتاب کار فارسی علوی، تمرین روان خوانی شود. - پس از تمرین روان خوانی صفحه ی 135 کتاب کار فارسی علوی، صفحه ی 32 دفتر مشق خلاق انجام شود. - کتاب های مورد نیاز فردا: کتاب نگارش آموزش و پرورش/ کتاب ریاضی آموزش و پرورش / دفتر مشق خلاق/

املا اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: املای شماره ی 5 نوشته شد. نکته ی قابل ذکر؛ املای امروز از نشانه ی " آ " تا " ت " تعیین شده بود؛ املایی که به دخترانم گفته شد تا انتهای نشانه ی " ش " بوده است؛ هدف از این املا، سنجش مبحث ( ِ دوستی) و تثبیت آن بدون انجام تمرین بوده است و خواستم در جریان قرار گرفته باشید و نگران میزان اشتباهات در بعضی از دانش آموزان نباشید؛ چرا که این کار هدفمند و جهت رفع مشکل در این مبحث بوده است.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر دانش آموزان و اولیا محترم، امروز با یک آهنگ 4ضربی به صورت گروه بندی 1و2 با چوبک و حرکات چپ و راست و جلو و عقب با هدف تمرکز و شمارش و شناسایی جهت یابی با دانش آموزان تمرین و اجرا گردید.

هوش و ریاضی

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 35 کتاب ( مبحث شمارش) . - انجام صفحه ی 36 کتاب ( مبحث کار با خط کش و سودوکو ) .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز صفحه ی 26 کتاب ریاضی انجام شد که محتویات آن مربوط به پُر و خالی بودن میباشد. کاربرگ و کتاب در کلاس انجام شد.
تکلیف: کاربرگ هایی به دانش آموزان عزیزم داده شده، لطفا این کاربرگ ها را انجام داده و چهارشنبه تحویل بنده دهید.

ریاضی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - آموزش عدد 11 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی. - آموزش عدد 12 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی. - آموزش عدد 13 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی. - آموزش عدد 14 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی. - آموزش عدد 15 همراه با نوشتن به زبان ریاضی، نوشتن به زبان فارسی، کشیدن شکل ، کشیدن چوب خط، نوشتن تعداد دسته ی ده تایی و یکی.
تکلیف: دختران من، از روی برگه ی عدد نویسی، تمرین و تکرار کافی جهت پرسش کلاسی فردا داشته باشند.( به طور مثال: 13 یعنی چه؟ 13 یعنی 1 دسته ی ده تایی و 3 یکی)

علوم اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: در این ساعت به برگزاری جشن های اسم دخترانم پرداختیم. - برگزاری جشن اسم آوین جان ( با تشکر از خانم اکبری عزیز، بابت گیفت ها و یادبودهای زیبایی که تهیه نموده بودند. ) - برگزاری جشن اسم آوا سادات جان ( با تشکر از خانم نورآبادی عزیز، بابت گیفت ها و یادبودهای زیبایی که تهیه نموده بودند. )

فارسی اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - اجرای خلاقانه ی داستان جنگل الفبا و ورود ( پ) به شهرک الفبا. - آموزش نام ها و صدای این نشانه. - آموزش نحوه ی نوشتن و گذاشتن نقطه های این نشانه . - انجام بازی " نقطه های بازیگوش ". - ترکیب این نشانه با امدادگرها همراه با حرکات پیرامید. - زدن مثال کلمه ای برای هر ترکیب توسط همه ی دانش آموزان. - برگزاری مسابقه ی ستاره نشونی و ستاره نشان کردن دانش آموزی که کلمات بیش تری به خاطر سپرده بود. - نمایش انیمیشن ( پ ) . - روخوانی از روی درس" پرواز " توسط همه ی دانش آموزان. - خط کشیدن دور امدادگرهای پایان درس. - پذیرایی از دانش آموزان با پرتقال کوچولو ؛ برای نشانه ی" پ " ( با تشکر از خانم محمدی ها ، بابت تهیه ی پرتقال های بامزه ) . - برگزاری بازی " کلاغ پر ".
تکلیف: خوش نویسان من، لطفا: - صفحات 28، 30 و 31 دفتر مشق با دقت و خوش خط نوشته شود. - فردا املا از نشانه ی " آ " تا نشانه ی " ت " خواهیم داشت. - کتاب های مورد نیاز فردا: کتاب ریاضی آموزش و پرورش/ کتاب کار فارسی علوی / دفتر مشق خلاق/ دفتر املای علوی.

نگارش اول

مدرس: توحیدی شندی، بهاره
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: - انجام صفحه ی 75 کتاب نگارش ( مبحث درس پ ) . - انجام صفحه ی 76 کتاب نگارش ( مبحث درس پ ) . - تصحیح و قرار دادن کارت امتیاز برای خوش خط های امروز کلاس.
تکلیف: زیبا نویسان من، لطفا: سوال یک مدادی صفحه ی 76 را زیبا و خوش خط بنویسید. ( یک بار نوشتن از روی جمله کفایت می کند. )

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش کیش و مات، آموزش راههای رفع کیش، بازی
تکلیف: شعر کیش از حفظ شود: کیش کیش کیش ، مهره ها به پیش ، وقتی به شاه حمله میشه بهش میگن کیش ،،،،،، صفحه 17 و 18 کتاب حل شود، ،،، شعر رفع کیش: کیش که شدی چیکارکن؟ بزن و ببند و فرار کن

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و عرض ادب . در این جلسه دانش آموزان در مورد رفتارهای ناصحیح مهمانی نمایش اجرا کردند. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال اجرای نمایش هستند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: