فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: با سلام و آرزوی سلامتی برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی *نکته مهم* لطفاً تمامی تکالیف ذکر شده در پرتال آنلاین روز چهارشنبه با دقت انجام شود و عکس تکالیف خود را فقط و فقط در پرتال روز جمعه بارگذاری نمایند تا معلمین با انسجام مناسب و مرتب ملاحظه و تصحیح نمایند. یادآورمی گردد پرتال فقط تا ساعت 12 شب باز می باشد و بعد از آن بطور اتومات بسته می شود، پس ارسال تکالیف را به دقایق آخر روز جمعه نگذارید و حتماً بعد از اتمام تکالیف فقط و فقط در روز جمعه بارگذاری نمایید. لازم بذکر است ارمغان هفته نیز حتماً در پرتال عکس آن بارگذاری شده و هر زمان مدرسه حضوری اعلام شد جهت تحویل به معلم با خود همراه داشته باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت آنلاین کلاس ریاضی ،فعالیت های مرور فصل با مشارکت دانش آموزان انجام شد ،سوال 9 و 10 مرور فصل حتما در جلسه آینده رفع اشکال می شود .
تکلیف: دختر نازنینم فعالیت عملکردی صفحه 57 کتاب کار را با دقت انجام بده . فایل بارگزاری شده را با دقت در دفتر ریاضی نوشته و انجام دهید و عکس همه ی تکالیف را تا جمعه در پرتال بارگزاری کنید . عکس ارمغان هفته 8 را هم در پرتال بارگزاری کنید و در صورت حضوری شدن کلاسها آن را با خود همراه داشته باشید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در ساعت علوم آنلاین تعدادی از سوالات کتاب کار علوم با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد . لینک بارگزاری شده فندق فصل 5 را در مرورگر خود کپی و الصاق کنید و آن را ملاحظه کنید. https://hajifirouz21.cdn.asset.aparat.com/aparat-video/6a2994b6f8af701dd83cc83b6b0b213155725779-144p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImY4ZDZlYjczMjE2YTg3YWYyNmExNmEwZjBmYTA3YWNiIiwiZXhwIjoxNzAwMDY2MTEzLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.wsNnqwvy-wCzdy5Avwa4BDB3ssRePM4yWAZgQa8-4kw
تکلیف: فعالیت عملکردی کتاب کار علوم صفحه 54 را انجام دهید . تحقیق های زیبای خود را روی مقوای A4 بنویسید و شکل ابرهای مختلف را با هر خلاقیتی که دوست دارید، درست کنید، گزارش دلنشین خود را در وقتی حضوری شدید به کلاس درس بیاورید، در غیر اینصورت عکس آن را در پرتال بارگزاری کنید .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
تکلیف: از سال گذشته ضرب المثل هایی که می دانی ،یکی انتخاب کن و برای آن یک داستان زیبا بنویس .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس پنجم هدیه های اسمان به صورت کامل تدریس شد و به سوالات ان پاسخ داده شد.

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: اذکار نماز ،ذکر تشهد و سلام مطالعه شود ، شنبه از دانش آموزان روخوانی این اذکار پرسیده می شود .(شنبه نیاز به آوردن کتاب قران ندارند )
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی با توجه به آلودگی هوا کلاسهای فردا به صورت آنلاین برگزار می شود ،دانش آموزان عزیز امشب در پرتال (قسمت جلسه مجازی گزینه جاری) کلاسهای فردای خود را چک کنند.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: تمرین های کتاب کار ریاضی با دانش آموزان انجام شد و رفع اشکال شد
تکلیف: تمرین های مرور فصل دوم کتاب ریاضی را با دقت در منزل انجام دهید . ارمغان هفته 8 را انجام دهید .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز درساعت علوم فعالیت کلاسی صفحه51 را انجام دادند و پوستر ان را در گروه خود با همکاری گروه هایشان درست کردند . درسنامه ی درس پنجم در کلاس خوانده شد سپس به پرسش های صفحه 50 و51 کتاب کار پاسخ داده شد . از دانش آموزان پرسش هایی از درس 3 و4 علوم پرسیده شد . کتاب کار علوم بقیه تمرین ها صفحه 52 و 53 در منزل انجام شود .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: از درس چهارم فارسی کلماتی که دارای حروف (ط-ظ-غ-ع-ص)است را در جدولی مرتب بنویس و با 7 تای آنها جمله سوالی بساز .

قرآن سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: قرآن اذکار نماز ،تشهد و سلام در منزل تمرین شود .

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان مقوای جشنواره که توسط مجموعه تهیه شده به تمامی شما دانش آموزان داده شد. در ادامه فعالیت رنگ آمیزی تصویر سازی در مقوا اجرا شد. مراقبت از مقوا به جهت سالم نگه داشتن آن در کلاس به عهده دانش آموز است .
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا وسایل مورد نیاز رنگ آمیزی را به همراه داشته باشید (مداد رنگی پاستل آبرنگ)

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر دانش آموزان عزیز امروز دو بازی انجام شد. بازی 1: با آهنگی 4 ضربی بازی به صورت گروهی در دایره جهت تمرکز و دقت و سرعت عمل و تقویت عصب و عضله با لیوان و بادی پرکاشن تمرین و اجرا گردید. بازی 2: کار گروهی دو نفره ، کدگذاری برای هر رنگ و اجرای کدها هماهنگ با ریتم آهنگ برای تقویت حافظه دانش آموزان اجرا گردید.
فعالیت: ***وبینار آموزش خانواده *** موضوع:زبان یادگیری در کودکان و نوجوانان ویژه والدین مقطع دبستان علوی روز *** شنبه 27 آبان ساعت 18*** مشاهده وبینار در پرتال علوی ، قسمت پخش زنده

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: دختران عزیز امروز در ساعت ریاضی و هوش کتاب کار ریاضی صفحه 53 و 54 سوالات مربوط به (فعالیت کلاسی) در کلاس انجام شد.
تکلیف: دختران نازنین کتاب کار ریاضی صفحه 54 و 55 و 56 سوالات مربوط به تمرین را در منزل تکمیل نمایند.

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز در ساعت فارسی واژه های هم معنی و هم خانواده درس سوم و چهارم از دانش آموزان پرسیده شد. کتاب کار فارسی درس چهارم ملاحظه شد.

نگارش سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: کتاب نگارش دختران عزیز صفحات 25،26،27 و 28 در کلاس انجام شد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: امروز دختران عزیز در ساعت مطالعات اجتماعی درس ششم تدریس شد و به سوالات کتاب پاسخ داده شد.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام امروز دخترای گلم: گرم کردن-مسابقه زو بین کلاسی و گروهی را انجام دادند. هفته ی آینده روز ورزش ،آموزش دو سرعت دارند لطفا همراهشون حتما حتما لقمه ی سالم و چندتا خورما داشته باشند.سپاس

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
تکلیف: دانش آموز خوبم سلام لطفاً برای فردا وسایل مورد نیاز رنگ آمیزی را به همراه داشته باشید (مداد رنگی پاستل آبرنگ)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز علوم صفحه 12 تقسیم بندی جانواران را تمرین کردیم و بازی با مزه ای انجام دادیم.

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت تمرین های کتاب کار ملاحظه شد و با دانش آموزان سوالاتی برای رفع اشکال در کلاس انجام داده شد .
تکلیف: دختران گلم در دفتر ریاضی ،سوالاتی را وارد کردند ،این سوالات را با دقت پاسخ دهید ،فردا دفتر ریاضی حتما آورده شود .

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس پنجم علوم کامل تدریس شد و به سوالات کتاب پاسخ داده شد .
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای جلسه آینده (سه شنبه این هفته )هر گروه یک مقوای A4 به رنگ گروه های خود به کلاس بیاورید ، در مورد فرضیه زودتر خشک شدن پارچه فکر کنید ،سه شنبه این فرضیه را به صورت روزنامه دیواری درست می کنیم .

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: قسمت بخوان و بیندیش درس چهارم تدریس شد ،واژه های مهم و املایی آن مشخص شد و هم معنی کلمات درس در دفتر واژه نامه وارد شد ، کتاب کار فارسی دانش آموزان ملاحظه شد .
تکلیف: مخالف ها و هم خانواده درس مورچه ریزه در دفتر واژه نامه وارد شود ، واژه های هم معنی و مخالف و هم خانواده درس 3 و 4 مطالعه شود ،فردا پرسیده می شود .صفحه 36 کتاب کار فارسی در منزل انجام شود. فردا کتاب مطالعات همراه داشته باشید .

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس هفتم تدریس شد. بچه ها با خدمات تخصصی بانک ها آشنا شدند.
تکلیف: فعالیت صفحه 60 حل شود.به قصه صوتی زیر گوش دهید: https://aparat.com/v/uHrl4

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش ریبون design و کار با ابزار Format background انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش رسیدن پیاده به آخر (ترفیع پیاده)
تکلیف: شعر ترفیع پیاده حفظ شود، (رسیدم و رسیدم ، به آخرش رسیدم، حالا شدم سواره، دیگه نگی پیاده)

ریاضی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت تمرین هایی با دانش آموزان برای دوره فصل گذشته و ابتدای فصل جدید انجام شد . مسابقه خانم ریاضی شماره 4 در کلاس انجام شد . صفحه 49 کتاب کار با دقت خوانده شد و توضیح داده شد ،روش حل سوال 9 صفحه 48 گفته شد ،و فعالیت های کلاسی صفحه 50 در کلاس انجام شد .
تکلیف: دختر نازنینم ،قد خودت را با متر اندازه بگیر و آن را به متر و سانتی متر تبدیل کن و در دفتر ریاضی بنویس.

علوم سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس پنجم علوم تا قسمت کاوشگری صفحه ی 51 تدریس شد و آزمایش صفحه 42 در جلسه ی قبل انجام شده بود ،توضیحات در مورد آزمایش صفحه ی 47 به دانش آموزان داده شد . به سوالات کتاب درسی روی تخته کلاسی پاسخ داده شد و دانش آموزان آنها را در کتاب وارد کردند .
تکلیف: دختر نازنینم ،در مورد آیه صفحه 47 کتاب علوم که در کلاس توضیح داده شد ،تحقیق کن و تحقیق خود را در یک بند در دفتر فارسی بنویس. دختران عزیزم ،درب قابلمه سردی را بالای غذای امشب بگیرید ،سپس میعان و بخار آب سرد شده را مزه کنید،آیا شور است یا شیرین ؟گزارش خود را در دفتر فارسی بنویسید و به کلاس درس بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: در این ساعت تمرین هایی برای مرور و تمرین با دانش آموزان انجام شد . تکالیف فارسی نیز ملاحظه شد.
تکلیف: دختران عزیزم ،لطفا صفحه 31 کتاب کار فارسی را با دقت مطالعه کنید وصفحه های 32-33-34کتاب کار را در منزل انجام دهید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کریمی، منصوره
فعالیت: درس پنجم مطالعات تدریس شد و به سوالات کتاب پاسخ داده شد .

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: سلام وقت بخیر. در این جلسه رفتارهای صحیح و ناصحیح در آسانسور آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال بیان قوانین آسانسور هستند (توسط کارتهای پخش شده)
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: