فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 3

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در کلاس مجازی ریاضی ،پاورقی های صفحه‌ی 55 و 56 و57 کتاب ریاضی تدریس شد و مبحث زاویه،و نحوه‌ی استفاده از گونیا آموزش داده شد.کتاب کار، تمرین‌های صفحه‌ی 72،73 و 74 در کلاس حل و رفع اشکال شد.دخترهای خوبم فیلم آموزشی مقایسه‌ی کسر به صورت لینک برای شما ارسال شده است لطفا لینک را در مرور گر کپی کنید و تماشا کنید.
تکلیف: https://hajifirouz10.asset.aparat.com/aparat-video/ef06df4d045cd04f8df758c1b50f2bff56018904-240p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6IjQ3ZWNjNGQ5MzczYjdlNzcwY2FlOGRiZGM2NDVlMmViIiwiZXhwIjoxNzAxODY5NDQzLCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.vtNJnG6Ccya6O2uKBfjXxES5IaEiPzGPtlXsX_m4BmI

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز فصل هفتم علوم،نور و مشاهده‌ی اجسام به طور کامل تدریس شد.لینک فیلم فندق برایتان ارسال شده است.لطفا لینک را در مرور گر کپی کرده و تماشا کنید.
تکلیف: https://hajifirouz10.asset.aparat.com/aparat-video/b6d73ef52d7e7f53278c3819d7736c0756034864-240p.mp4?wmsAuthSign=eyJhbGciOiJIUzI1NiIsInR5cCI6IkpXVCJ9.eyJ0b2tlbiI6ImExYmUwYjcwZTAyMzQwMmUzMjUwY2YxYmZjZDkxZDkwIiwiZXhwIjoxNzAxODY5Njk3LCJpc3MiOiJTYWJhIElkZWEgR1NJRyJ9.tTu2lk6SSUD8BNeu-i1u-ywe21mDhHyk0FmxeDHpEgw

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: دخترهای نازنینم یک املا از درس ششم،فداکاران به اولیا بگویید و شما صحیح کنید.ارمغان هفته شماره‌ی 11 را انجام دهید.

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان پروژه یلدا را با یک تصویر سازی دلخواه مرتبط با یلدا برای تکنیک آینه شکسته شروع کردیم و در ادامه خطوط شکسته و یا خمیده را روی تصویر اجرا کردیم.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً رنگ آمیزی نکنید و حتما جلسه آینده این فعالیت را همراه با مداد رنگی و ماژیک جهت رنگ آمیزی با خود به مدرسه بیاورید

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در زنگ ریاضی تمرین مبحث مقایسه‌ی کسر،صفحه‌ی 57 کتاب ریاضی انجام و رفع اشکال شد.مسابقه‌ی خانم ریاضی اجرا شد و کتاب کار ریاضی، فعالیت کلاسی صفحه‌ی 71 و قسمتی از صفحه‌ی 72 انجام شد.
تکلیف: دخترهای خوبم تمرین‌های صفحه‌ی 73 و 74 کتاب کار ریاضی را انجام دهید.و عکس آن را برای من بفرستید.عزیزان من 2 تا تمرین مقایسه‌ی کسر ارسال می‌کنم لطفا کسرها را مقایسه کنید و درباره‌ی جواب آن و نحوه‌ی مقایسه‌ی آن توضیح کامل بنویسید.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در کلاس مجازی فارسی ،دخترهای خوبم از درس ششم روخوانی کردند و بعد در مورد کارهایی که در روزهای قبل انجام داده بودند جمله نوشتند و بخش بیاموز و بگو تدریس شد و با زمان گذشته آشنا شدند.
تکلیف: دخترهای گلم،2 جمله‌ی زیبا و خلاقانه برای زمان حال و 2 جمله برای زمان گذشته بنویس.می‌توانی از خط زمان در کتاب مطالعاتت استفاده کنی.و لطفا کتاب نگارش را تا صفحه‌ی 35 کامل کنید.و عکس تکالیف را برای من بفرستید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: فردا از درس هفتم ،بوی بهشت پرسش می‌شود.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی متن مورد نظر با رعایت قوانین آن نوشته شد
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً از روی متن ارسال شده سه بار بنویسید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز امروز به صورت آنلاین کلاس برگزار گردید. و با 2 آهنگ برای تحرک و هیجان دانش آموزان با هدف شناسایی سمت چپ و راست و جلو و عقب و توجه و تمرکز به گوش دادن آهنگ و انجام حرکاتی که شعر آهنگ می گوید با شمارش 4 تایی تمرین و بازی شد. سپس برای دست ورزی و دقت گوش دادن و تمرکز دانش آموزان باکاغذ یک ماهی درست کردیم و با آهنگ حرکات ماهی را آهسته با بدنمان تقلید کردیم.

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: در کلاس مجازی ریاضی امروز،دخترهای گلم با نمایش یک فیلم آموزشی مقایسه کردن کسرها را یاد گرفتند.و فعالیت های صفحه‌ی 55 و 56 کتاب ریاضی با مشارکت دانش آموزان حل شد.
تکلیف: دخترهای من لطفا تمرین صفحه‌ی 57 کتاب ریاضی را انجام دهید.و درس‌نامه‌ی صفحه‌ی 70 و 71 کتاب کار ریاضی را با دقت بخوانید و بعد فعالیت های صفحه‌ی 71 و 72 را انجام دهید و عکس آن را تا پایان امروز برای من در پرتال بفرستید.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز با نمایش فیلم آموزشی فندق درس هفتم علوم،نور و مشاهده‌ی اجسام تا قسمت انواع آینه‌ها تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم آزمایش صفحه‌ی 65 کتاب را انجام داده و عکس و نتیجه‌ی آن را برای من در پرتال بفرستید و تا روز چهارشنبه هم مهلت دارید.دخترهای خوبم این درس را خوب مطالعه کنید .جلسه‌ی بعد پرسش می‌شود.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: دخترهای گلم ،جدولی را که برایتان به صورت فایل ارسال می‌کنم.در دفتر املا وارد کنید و کامل کنید.اگر دفتر املا در منزل نیست در دفتر مشق خود بنویسید.جدول سودوکوی کلمات هست که نمونه‌ی آن را در کلاس انجام دادیم.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث همدلی (کمک کردن به دیگران)تدریس گردید
تکلیف: تکلیف صفحه 25 انجام شود

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز در کلاس مجازی ریاضی به حل کاربرگ تمرینی کسر پرداختیم و کتاب کار ریاضی هم تا صفحه‌ی 69 بررسی و رفع اشکال شد.
تکلیف: دخترهای خوبم،لطفا کاربرگی که ارسال شده را در دفتر ریاضی بنویسید و کامل کنید.لطفا عکس تکالیف را تا پایان امروز برای من در پرتال بفرستید.برای فردا درس مقایسه‌ی کسر، اگر چوب بستنی یا نی در دسترس دارید آماده داشته باشید.لطفا کتاب کار ریاضی و فارسی و کتاب نگارش خود را از مدرسه بگیرید.با تشکر از همراهی شما عزیزان

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: دخترهای خوبم لطفا یک املا بنویسید به این صورت که نمونه‌ی آن را برایتان ارسال می‌کنم.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس های قبلی(کارت بانکی، دستگاه کارت خوان و خودپرداز، نیاز و خواسته، پول های خارجی) دوره شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: مرور ریبون design _ کپی و کات کردن انجام شد همچنین با شیوه ی قرار دادن عکس در اسلاید آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دختران عزیز علوی - امیدواریم با دعای خیر شما عزیزان خوش قلب و مهربان، خداوند منان رحمت بارانش را بر آسمان تهران ببارد و کمتر شاهد برگزاری کلاس های آنلاین باشیم. مراقب سلامتیتان باشید با تشکر واحد آموزش

ریاضی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
تکلیف: دخترهای عزیزم لطفا این کاربرگ تمرینی که ارسال می‌کنم را در دفتر ریاضی وارد کنید و انجام دهید.تا آخر وقت امروز امکان ارسال تکالیف در پرتال را دارید.

علوم سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز کلاس‌هامون به صورت مجازی بود و بخش اول درس هفتم علوم،نور و مشاهده‌ی اجسام تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: روخوانی از درس ششم،فداکاران توسط دانش آموزان انجام گرفت.و بخش واژه آموزی و نگاه کن و بگو درس ششم با مشارکت دخترهای گلم آموزش داده شد.
تکلیف: دخترهای خوبم لطفا از روی کلمات مهم درس ششم،فداکاران،دوبار بنویسید و طبق معمول همیشه یکبار با مداد قرمز و یکبار با مداد مشکی و تا آخر وقت امروز در پرتال ارسال نمایید با تشکر

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: جهانگیر، حمیده
فعالیت: امروز با نمایش ویدئو آموزشی درس نهم مطالعات،مقررات خانه‌ی ما تدریس شد.
تکلیف: دخترهای خوبم لطفا به سوالات درس و فعالیت‌های آن جواب داده و کاربرگه‌های شماره‌ی 6و7 را کامل کنند.هفته‌ی آینده علاوه بر برنامه‌ی پرسش کلاسی که انجام نشد.درس جدید هم پرسیده می‌شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام. در این جلسه دوره اتیکت فضاهای عمومی انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: