فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 2

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: صفحه 134و 135 کتاب بحث محیط و مساحت تدریس شد.پرسش وپاسخ مطابق با برنامه مطالعاتی روز 18 فروردین انجام شد.
تکلیف: برای فردا کتاب آموزش و پرورش ریاضی،کتاب کار علوم ،کتاب آموزش و پرورش فارسی ،،ارمغان 27 و پیک های نوروزی همراهتان باشد .فردا طبق برنامه مطالعاتی در کلاس پرسش و پاسخ خواهیم داشت ،دخترهای خوبم مطالعه فراموش نشود.

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: درس سیزده (زیستگاه ) تدریس شد.

نگارش چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: نگارش درس 14 حل و بررسی شد .پاسخ نگارش بارگذاری شده است .

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: سلطانی متهور، حانیه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی جذاب ما ، صفحه 41 کتاب ریاضی علوم چهارم مبحث تاریخ کار شد .

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: جلسه 13 سوالات برگزیده ( 3 و 4 و 6) در کلاس حل و بررسی شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر. در این جلسه اتیکت شوخی کردن مرور شد.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: مبحث مساحت متوازی الاضلاع و مثلث در کلاس مرور شد .نمونه سوال مساحت مثلث و متوازی الاضلاع و رسم ارتفاع مثلث در کلاس حل و رفع اشکال شد.
تکلیف: دخترهای قشنگم ارمغان 27 حل شود. برای روز شنبه کتاب آموزش و پرورش ریاضی،کتاب کار علوم ،کتاب استعداد تحلیلی ،کتاب نگارش ،همراهتان باشد .از روز شنبه مطابق برنامه مطالعاتی بارگذاری شده در کلاس پرسش و پاسخ خواهیم داشت بنابراین دانش آموزان عزیز حتما روز قبل مطالعه داشته باشند .

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: سوالات کتاب کار درس 19 و 20 حل و رفع اشکال شد .پاسخ ها بارگذاری شده است .

قرآن چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: درس پانزده قرآن تدریس و تمرین های درس حل شد .دانش آموزان قرائت آیات را انجام دادند .پاسخ تمرین ها بارگذاری شده است .

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با روش ذخیره سازی سند و تعیین کیفیت عکس هنگام خروجی گرفتن آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
فعالیت: با سلام و احترام ، عرض تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای والدین گرامی و دانش آموزان عزیز علوی. آرزومندیم در این سال بهترین ها نصیب دل های پرمهرتان باشد.با تشکر دبستان دخترانه علوی

متن اطلاعاتی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: ارمغان 24 و 25 و 26 در کلاس حل شد .پاسخ آنها بارگذاری شده است .برای فردا کتاب کار مطالعات و کتاب قرآن و پیک نوروزی همراهتان باشد.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام؛ سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم امروز در کلاس زیبا نویسی درس بیست و یکم و بیست و دوم تدریس شد.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز. سال نو مبارک. امروز با آهنگی 4 ضربی با چوبک و حلقه چابکی به صورت گروهی جهت افزایش تمرکز و شناخت جهت چپ و راست و تقویت عصب و عضله و تقویت قدرت جسمانی (با دویدن) بازی و اجرا گردید .
فعالیت: آرزو داریم ... هر آن چه در این لحظه‌ها از دلتان می‌گذرد به نسیم لطافتِ خداوند بر شما روا گردد ... پبشاپیش نوروزتان پیروز، هر روزتان نوروز - والدین گرامی و دانش آموزان عزیز تعطیلات خوبی داشته باشید. با تشکر دبستان دخترانه علوی

متن اطلاعاتی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: با سلام ،پیشاپیش فرارسیدن سال جدید را خدمت عزیزانم تبریک می گویم .دختران گلم قرار است بعد از تعطیلات نوروز (از تاریخ 18 فروردین تا 19 اردیبهشت)،،طبق برنامه مطالعاتی که بارگذاری شده است درس ها را باهم مرور و تمرین کنیم .این برنامه و بودجه بندی آن صرفا جهت آگاهی شما بارگذاری شده است .
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی ، پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را خدمت شما عزیزان تبریک می گوییم . با توجه به تعطیلات نوروز خواهشمندم دختران گل تکرار و مرور دروس را در ایام عید حتماً داشته باشند.با تشکر آموزگار چهارم
توضیح: آرزو داریم ... هر آن چه در این لحظه‌ها از دلتان می‌گذرد به نسیم لطافتِ خداوند بر شما روا گردد ... پبشاپیش نوروزتان پیروز، هر روزتان نوروز - والدین گرامی و دانش آموزان عزیز تعطیلات خوبی داشته باشید. با تشکر دبستان دخترانه علوی

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: صفحه 140 تا انتهای 146 در کلاس حل و رفع اشکال شد.برای روز شنبه کتاب کار مطالعات همراهتان باشد.
تکلیف: دختران قشنگم پیشاپیش سال جدید را به شما دلبندانم تبریک می گویم و از خدای بزرگ می خواهم سال جدید ،سالی پر از موفقیت و سلامتی برای شما و خانواده محترمتان باشد.برای تکلیف چهارشنبه این هفته (23 اسفند ) ارمغان 24 / برای 26 اسفند ارمغان شماره 25 و برای تعطیلات نوروز ارمغان 26 حل شود،روز 14 فروردین هنگام حضور در مدرسه همراهتان بیاورید .

هدیه‌های آسمان چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: درس 19 ( خدا جون از تو ممنونم ) تدریس شد .

متن اطلاعاتی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی ، پیشاپیش فرا رسیدن سال جدید را خدمت شما عزیزان تبریک می گوییم . با توجه به تعطیلات نوروز خواهشمندم دختران گل تکرار و مرور دروس را در ایام عید فراموش نکنند. با تشکر _توکلی

هنر چهارم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام آغاز نوروز 1403 و ماه مبارک رمضان را صمیمانه تبریک می‌گویم امروز در کلاس هنرمان تصویر سازی دلخواه با آموزه های داده شده در1402 انجام شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: با لایه ها و انواع آن در فتوشاپ آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

آزمایشگاه

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: دختران گلم قرار است بعد از تعطیلات نوروز (از تاریخ 18 فروردین تا 19 اردیبهشت)،،طبق برنامه مطالعاتی که بارگذاری شده است درس ها را باهم مرور و تمرین کنیم .این برنامه و بودجه بندی آن صرفا جهت آگاهی شما بارگذاری شده است .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: